Wat wil je nog bezoeken/zien voor vertrek naar Australië?

[quote author=Annemiek link=topic=4802.msg60886#msg60886 date=1148905175]
[quote author=MartijnT link=topic=4802.msg60878#msg60878 date=1148897237]
Ik denk dat we die historie die je in Eruopa in veel steden ziet / ervaart wel gaan missen Down-under.

gr. Martijn

[/quote]

Daar ben ik ook bang voor ;) Als er iets is waar ik van hou zijn het wel historische plaatsen...
[/quote]

Sja, de weekendjes Anterpen, Gent, Parijs, Berlijn... dat is ook wel iets wat ik zal gaan missen. Aan de andere kant zijn er in Oz ook veel leuke dingen die je hier weer niet hebt.
 
[quote author=tinusv link=topic=4802.msg60993#msg60993 date=1148946625]
Wat ikhier heel erg mis is historie. Het oudste gebouw in Brisbane is gebouwd in 1828  :|. Alles is hier dus nieuw en dan mis je dat oude wel eens.
Als we in november terugkomen naar Nederland (voor vakantie), dan gaan we Delft eens bekijken als bezoeker in plaats van bewoner. Verder gaan we natuurlijk de H&M, HEMA en andere Nederlandse/Europese winkels bezoeken die je hier niet hebt.
[/quote]

Zo te zien is er ook nog weinig mill over van de windmill ;)

brisbane_windmill.jpg
 
[quote author=kallie link=topic=4802.msg61176#msg61176 date=1149024271]
Sara, zou je nu nog wel gaan????????????????????
:| :oops: :cry: :wink:
Mariette
[/quote]
Ik ga zéker gaan!! Maar Brussel zal altijd in mijn hart zitten ..... is goed om dan op vakantie te komen hé!!  :up:

Sara
 
We kunnen voor een weekendje naar The Lily vlakbij de Stirling Ranges in WA!
Daar heeft een Nederlander een echte nederlandse molen nagebouwd waar je nu nog een kroketje of een lekker appelgebakje kunt eten (of overnachten)............

Ik vind het wel knap hoor! Heeft ie helemaal zelf nagebouwd! Is vast wel ergens een website van. Ik ga effe kijken....... ja hoor: http://members.ozemail.com.au/~thelily/

Oct_2003_3w.jpg
 
ik zou toch nog graag wat vrienden van vroeger bezoeken, mensen die ik al 10 of 15 jaar niet gezien heb.
es kijken wat er met hun gebeurt is. als we dadelijk in austr. zitten wordt dat niks meer natuurlijk.
inderdaad, die weekendjes naar het buitenland of even een dagje op en neer naar antwerpen zijn wel erg leuk.
hans
 
[quote author=kallie link=topic=4802.msg60904#msg60904 date=1148910969]
Heb je daar een klein onderkomen dan? :tent:

Mariette
[/quote]


Geen onderkomen, maar ben er op dit moment wel bijna dagelijks te vinden.
een laatste zomer aan de plassen is me toch gegund!!


O ja nog iets een EK / WK schaatsen kijken in Thialf
dat sfeertje alleen al!!
Maar dat gaat niet meer lukken helaas :cry:

Teuni
 
Hee Teuni, ben jij ook schaatsgek???
Wij zijn naar Turijn geweest, helemaal te gek. Vanuit Australie kan je natuurlijk wel naar Calgary, is niet zo ver od Vancouver 2010.......
Heerenveen zien ze mij niet meer.......en niet alleen omdat we weg gaan.

Succes Zaterdag.

Groetjes
Ineke
 
Back
Top