Wat zouden jullie vinden van een Oz-quiz?!

[size=14pt]OZ-QUIZ  question two

Wie heeft de grootste bijtkracht

A  :  een gekko
B  :  een hond
C  : een vlieg
D  : een krokodil
E  : een papegaai

QUIZ-MASTER wat zijn de prijzen voor de gelukkige winnaars.

Een wandelreis van onbeperkte tijd van Melbourne naar Darwin, loop met een smile....suuuucccceessss [/size]
 
[quote author=Jack link=topic=3872.msg47634#msg47634 date=1139762936]
OZ-QUIZ  question two

Wie heeft de grootste bijtkracht

A  :  een gekko
B  :  een hond
C  : een vlieg
D  : een krokodil
E  : een papegaai

QUIZ-MASTER wat zijn de prijzen voor de gelukkige winnaars.

Een wandelreis van onbeperkte tijd van Melbourne naar Darwin, loop met een smile....suuuucccceessss
[/quote]

is de bijtkracht relatief of absoluut bedoeld?
 
Haha; een wandeltocht van Melbourne naar Darwin. Ik geef me ervoor op (maar neem onderweg wel stiekem The Gahn :p)
 
[size=16pt]Deelnemer Joep , jij niet begrijpen.
Je kunt kiezen uit [/size]
Wie heeft de grootste bijtkracht

A : een gekko
B : een hond
C : een vlieg
D : een krokodil
E : een papegaai

[size=10pt]Is de bijtkracht relatief of absoluut bedoeld
Jammer deelnemer Joep dit antwoord staat er helaas niet bij de kans gaat naar de volgende deelnemer[/size]
 
Okay; laat ik het even weer wat serieuzer aanpakken (wil eigenlijk de term ontopic even niet in de mond nemen  :roll:).
Heb even een leuke link gevonden; www.webmuur.nl/index.php?pagina=quiz/index
Het probleem is echter dat ik geen link naar de quiz zou kunnen plaatsen, maar deze aan iedereen zou moeten doormailen.
Is hier iemand die eventueel nog een site weet waar je zelf een quiz op kunt zetten? Dan kan ik deze hier doorlinken.
 
[quote author=Jack link=topic=3872.msg47634#msg47634 date=1139762936]
[size=8pt]OZ-QUIZ  question two
Wie heeft de grootste bijtkracht

A  :  een gekko
B  :  een hond
C  : een vlieg
D  : een krokodil
E  : een papegaai

QUIZ-MASTER wat zijn de prijzen voor de gelukkige winnaars.

Een wandelreis van onbeperkte tijd van Melbourne naar Darwin, loop met een smile....suuuucccceessss [/size]

[/quote]
Iemand met een technische opleiding gaat bij zo'n vraag direct tegenvragen stellen, want de vraag is namelijk niet expliciet gesteld.
-Bijtkracht per vierkante millimeter, of over de hele oppervlakte?
-Gemeten bij het kaakgewricht of aan de punt van de bek/snavel?
-Wat voor ras hond bedoel je?

Een vlieg en een gekko vallen natuurlijk af, maar tussen een pitbull en een krokodil zou ik niet zo gemakkelijk kunnen kiezen. Volgens mij is de bek van een croc veel te lang om aan de punt nog een fatsoenlijke druk te kunnen ontwikkelen.

En de snavel van een papegaai is zo scherp, dat die de grootste kracht per vierkante millimeter haalt.

Dus, wat was je vraag ook weer??  :lol:
 
Je hebt helemaal gelijk, Bartman
maar, see below

[quote author=Jean76 link=topic=3872.msg47640#msg47640 date=1139764216]
Okay; laat ik het even weer wat serieuzer aanpakken (wil eigenlijk de term ontopic even niet in de mond nemen  :roll:).
Heb even een leuke link gevonden; www.webmuur.nl/index.php?pagina=quiz/index
Het probleem is echter dat ik geen link naar de quiz zou kunnen plaatsen, maar deze aan iedereen zou moeten doormailen.
Is hier iemand die eventueel nog een site weet waar je zelf een quiz op kunt zetten? Dan kan ik deze hier doorlinken.

[/quote]
 
Ik denk dat de bijtkracht van een vlieg gemeten naar lichaamsgewicht nog best wel eens kan meevallen!
 
Back
Top