wat zouden mijn kansen zijn???

ger

New Member
Hi guys

Ik werk momenteel in de VS Boston heb hier voor in Spanje Oostenrijk, cruise schip, Duitsland, UK gewerkt.

Werk nu voor Starwood hotels & resorts en wil na dat ik hier klaar ben graag naar Australie. Werken in het Westin hotel in Sydney en ik heb de support van uit het hotel. Ik ben dan 25 jaar, spreek uiteraad een aardig woordje Engels aantal jaren werk ervaring in Hotels F&B (food & bevarage) werk nu in een Todd English restaurant 1 van de top 5 chefs in de usa in het hotel, heb in Oostenrijk met Anni Scheffer samen gewerkt een hele beroemde Oostenrijkse kok! Ik werk hier met een J1 studie visa via een sponserings / bemiddelings bureau. Ik it dus te denken aan een skilled visa.

Wat zouden mijn kansen zijn en wie heeft er tips!

Thanks

Gerrit

Hoi!

Je kansen kun je bekijken op deze site www.immi.gov.au daarin staat alles over emigreren naar australie en wat je moet doen om aan een visum te komen.

Succes!

Hoi gerrit,

Ik begrijp niet helemaal uit je verhaal of je nu een koksopleiding hebt gehad of niet, dit zou voor een visum wel erg voordelig zijn.

Las ik nou dat je support hebt vanuit het hotel? Betekent dat, dat ze je willen sponsoren? Dan gaat het helemaal een stuk sneller.............Binnenkomen op een 457 en kun je later welllicht nog skilled independent aanvragen......

Henriette

Back