water temperatuur enzo

Manja

Member
uit grafiekjes hebben wij gelezen dat de watertemperatuur bij Adelaide  het laagst is als je om Australie heen kijkt klopt dit, wordt er wel gezwommen.heeft ook iemand wind grafiekjes?.
Welke lokatie is goed om te wonen wanneer je van water,windsurfen (met harde wind) houdt en ook nog redelijk dicht bij scholen voor de kinderen wilt wonen.ook houden wij niet van hutje mutje wonen beetje vrij dus.

groetjes Manja
 
Zomers kun je prima zwemmen in Adelaide. Het is lekker verfrissend maar echt niet koud. Ik herinner me zomervakanties aan de Atlantische kust in frankrijk waar het stukken frisser was in het water. Lifeguards overdag op alle stranden en als je iets te ver gaat loop je het risico tegen een haai aan te zwemmen, genoeg avontuur hier.

ALs je van windsurfen houdt en je wilt naar SA dan lijkt mij de grote oceaan de enige optie. Die begint onder Adelaide bij Victor Harbor / Goolwa en gaat dan naar rechts verder (ook naar links maar daar is geen land meer). Of dat echt een surf spot is weet ik niet, maar ten westen van Adelaide (in de golf van Vincennes) hoef je helemaal geen golven te verwachten.
 
Back
Top