njusha
Member
Yes,Yes,De laptop is EINDELIJK terug .Na 6 maanden ,tja een typische Belgenmop zeker.Maar wacht dit is nog niet alles .Ik ben hem dus vorige week gaan afhalen in de Makro ,en je kan begrijpen dat ik toch wel een tikje nerveus was .Dus je neemt je dom tiketje ,kijkt naar de waslijst van mensen die ook aan het wachten zijn en de moed zakt al naar je schoenen .Maar ja ,niks aan gedaan ,wachten ,wachten en nog wachten ( 45 min uiteindelijk).Eindelijk mijn lappie terug :dancing: .Ik vlug in de auto en naar huis .Boodschappen uitgeladen en Tom om de lappie in de auto gestuurd .Komt ie terug met de melding :"Zeg,Katja ,der ontbreekt wel iets aan die laptop he .Hebt ge da niet gemerkt?"Tja ,als je er al zolang op wacht ,weet je niet meer hoe die er juist uitziet he .Der ontbrak dus de lader voor de batterijen :blond:
Tom belt dus terug naar de Makro ,beweert die vrouw aan de lijn dat wij die lader eruit hebben gehaald toen we hem binnendeden .NEEN,NEEN,NEEN :angry1: :wall: :loudcry: niet weer he !!!!!!!!!!!
Ik kwam gek ,Tom kwam gek (alhoewel dat is ie al ,maar sstt).Ik wist echt niet meer wat gedaan .Dus morgen maar teruggaan zeker ?'S anderendaags om 9 u telefoon ,de Makro :"mevrouw,onze excuses maar uw batterijlader is hier blijven liggen die keer dat we hem opgestuurd hebben .U kan de laptop meebrengen en onze technische dienst gaat er dan naar kijken of er niets aan de lader scheelt ." :applaus: :applaus:
Dus na veel 5en en 6 en heb ik hem terug en het beestje werkt prachtig :lol:.
Ziezo ,nu kan ik eindelijk heel mijn boeltje intikken (wat ik al grotendeels nu heb gedaan) alles terug inscannen en opsturen naar Rob .
Na regen komt zonneschijn :wink: .
Groejes Katja
Tom belt dus terug naar de Makro ,beweert die vrouw aan de lijn dat wij die lader eruit hebben gehaald toen we hem binnendeden .NEEN,NEEN,NEEN :angry1: :wall: :loudcry: niet weer he !!!!!!!!!!!
Ik kwam gek ,Tom kwam gek (alhoewel dat is ie al ,maar sstt).Ik wist echt niet meer wat gedaan .Dus morgen maar teruggaan zeker ?'S anderendaags om 9 u telefoon ,de Makro :"mevrouw,onze excuses maar uw batterijlader is hier blijven liggen die keer dat we hem opgestuurd hebben .U kan de laptop meebrengen en onze technische dienst gaat er dan naar kijken of er niets aan de lader scheelt ." :applaus: :applaus:
Dus na veel 5en en 6 en heb ik hem terug en het beestje werkt prachtig :lol:.
Ziezo ,nu kan ik eindelijk heel mijn boeltje intikken (wat ik al grotendeels nu heb gedaan) alles terug inscannen en opsturen naar Rob .
Na regen komt zonneschijn :wink: .
Groejes Katja