We hebben een Case Officer!!

lhonig

New Member
Op 14 December 2008 hebben wij onze aanvraag ingediend en vandaag (3 juni) kregen we bericht van onze Case Officer. Mijn vriend is onderwijzer (secondary school teacher) en staat dus op de critical list.

Ik wilde dit even laten weten, voor de mensen die ook op bericht wachten.

Ze hebben nog wat aanvullende informatie nodig en we gaan nu snel onze medische keuring doen. Spannend hoor!!
 
Succes!! Mag ik vragen wat jouw vriend onderwijst (welk vak) en hoeveel fte hij heeft gewerkt?? (ik vraag mij nog steeds af hoeveel fte wordt gezien als 'volledige baan' -of in ieder geval voldoende fte om een visum te kunnen aanvragen- door de Australische regering.) En op welk visum zijn jullie gegaan?
 
GOED BEZIG daar in australie!!!!!!!  :up:

nog ff wachten en dan hop, op zijn kop!!!!

groetjes en succes met de laatste dingen regelen
 
Beste AlieNL,
Mijn vriend is leraar lichamelijke opvoeding (CALO, Zwolle). Hij heeft al veel werkervaring en altijd 4 tot 5 dagen per week gewerkt. Ik kan je dus niet verder helpen met het beantwoorden van je vraag.

Wij hebben een visumaanvraag voor skilled independent (175) lopen.

Groetjes,
Linda
 
Spannend....... Leg de champagne maar vast koud, nog even doorbijten!!!!

Sacha
 
Gefeliciteerd,

Even een vraagje, wanneer je op het online status form gaat kijken, kun je daar dan zien dat een Case Officer is toegewezen?
En krijg je dan de directe contact details?

Groeten,

Bert
 
hey Bert,

je krijgt een mail van je CO. Het enige waaraan je online kunt zien dat je een CO hebt is dat je status "Application being processed further" is bij "Application Status", dus bijvoorbeeld:

Application        General Skilled Migration - EGNR0G... 
06/08/2008 Application received - processing commenced Message
06/08/2008 Application fee received Message
22/04/2009 Application being processed further Message
View your receipt details
Document Checklist

Als je dan op "Document Checklist" klikt zie je welke documenten "Met" zijn en welke nog "Requested"


De directe contact details krijg je in de mail. En als je dan 'direct' contact zoekt via het in de mail genoemde Web Form krijg je een standaard antwoord terug:

Thank you for your e-mail about your visa application under Australia’s
General Skilled Migration program.

System records show that we have received many documents in support of
your application.

Case officers will periodically check on your application to ensure that
any documents received are attached to your file. Once your case officer
has processed the information you provide they will contact you and
provide further instructions.

Daar heb ie wat aan!  :grin:

Zie 't als een goeie zen-therapie oefening...
 
Hey Sjoem,

Bedankt voor je antwoord, bij mijn visa application staat alles op Requested, terwijl de documenten wel zeker zijn ingediend 11-03-2008.
Laatste waren de medische testen ergens in Augustus/september 2008.
Ze hebben alles, hoeven er aleen naar te kijken en de VISA af te geven.
Zal morgen mijn agent maar weer eens bellen.

Grt,

Bert
 
Bert, heb jij al in maart 2008 alles ingediend?? Dan duurt 't allemaal wel heeel lang
Elektronisch of per post?
En als jij al in aug 2008 je medicals hebt gedaan zijn die al weer bijna een jaar oud, dan krijg je problemen met je validatie (medicals en vog zijn maximaal een jaar geldig) Daar moet de DIMI dan iets op verzinnen lijkt me. Ik zou je agent maar eens laten bellen.

strerkte ermee
 
Back
Top