We hebben een CO !! 175 CSL July 2008

[quote author=carlijnaxel link=topic=9921.msg136859#msg136859 date=1239897075]
[quote author=Scamp link=topic=9921.msg136845#msg136845 date=1239880380]
Nou, we hebben nog niets gehoord hoor... we hebben een CO maar ze lijkt niet zoveel te doen op het moment.
Gisteren nacht gebeld maar we hebben niets kunnen bereiken.. vraag me af hoe lang het nog moet duren.
[/quote]

Ik denk dat ik ook maar eens een belletje ga wagen. Wij zitten met hetzelfde.
We hadden haar een mailtje gestuurd op haar eigen adres en kregen een automatisch mailtje terug .
I will be out of office from march 17 till june 30. :|

Van dit soort mailtjes word je niet echt vrolijk. Nou maar hopen dat een andere CO de aanvragen verder behandeld.

Axel
[/quote]
Sjeezus, wat lang.
Het zou toch allemaal zo voor elkaar moeten zijn als je een CO hebt.
Als alle gevraagde papieren er zijn, hoeft het niet langer te duren dan dat ze nodig hebben om alles door te lezen.
Ik zou hier inderdaad eens een telefoontje aan gaan wagen.

Bart

Hoi Axel,

Ik heb denk ik effe gemist dat jullie ook een CO hebben. Sinds wanneer hebben jullie die?

Het lijkt erop of degene die CO's toewijst niet op t rooster kijkt wanneer deze CO's op vakantie zijn  :wink:

Succes

Nou wij, van april 2008, hebben nog steeds geen CO.
Met voip lukt het me niet om te bellen om de een of andere reden. Hoe bellen jullie naar australie?

Was ergens wel te verwachten dat het op een gegeven moment toch helemaal in zou kakken. Eerst kregen maar nauwelijks mensen een CO en nu krijgen ze sneller een CO maar duurt het daarna gewoon langer....

[quote author=carlijnaxel link=topic=9921.msg136859#msg136859 date=1239897075]

Ik denk dat ik ook maar eens een belletje ga wagen. Wij zitten met hetzelfde.
We hadden haar een mailtje gestuurd op haar eigen adres en kregen een automatisch mailtje terug .
I will be out of office from march 17 till june 30. :|

Van dit soort mailtjes word je niet echt vrolijk. Nou maar hopen dat een andere CO de aanvragen verder behandeld.

Axel
[/quote]

Das minder zeg. Klinkt alsof je CO met zwangerschapsverlof is  :lol:

Wij hebben sinds 26 feb een CO die om aanvullende informatie vroeg, dit hebben we na 4 dagen verstuurd.
In een van hun documenten stond de naam van mijn vrouw verkeerd gespeld en heb het eerst met een PLE geprobeerd maar dat was niet helemaal gelukt.
Dus heb ik het mailadres van onze CO gegokt en dit bleek goed te zijn want ik kreeg een automatisch bericht dat ze out of office is van 17 maart tot 30 Juni.

In Februari zijn wij voor een state sponsorship gegaan en binnen een week was het form 1100 verstuurd en 9 dagen later kregen we bericht van onze CO. Dus binnen 10 werkdagen een CO was ze toen nog gelukt.

aagrrrrrrrrh Langzaam worden we een beetje :w00t: van al dat wachten en bureaucratische gedoe.

In het huis is gelukkig wel interesse en hopen dat het snel verkocht is.

In ieder geval bedankt voor jullie steun.

Axel

aagrrrrrrrrh Langzaam worden we een beetje w00t! van al dat wachten en bureaucratische gedoe

Nou dan zou ik zeggen; wen er maar vast aan........................

In ieder geval succes met wachten.
Ze houden de prioriteiten lijst aan en dat is vaak de reden dat het lang duurt, heeft niks meer met datum van binnenkomst, beroep of wat dan ook te maken.

Gr,
Johan

Ok, eventjes voor de zekerheid Carlijn en Tekkel : Is jullie CO een van deze twee personen ?

mevrouw Hollins / mevrouw Bagshaw

Want als ze tot 30 Juni op zwangerschapsverlof is dan ga ik toch wel effekes aan de bel trekken daaro.
Ze hadden inderdaad extra papieren nodig, die hebben we dezelfde dag nog opgestuurd , nu wachten we dus al sinds 2 weken op ons visum maar je zult net zien dat ze met verlof is...

[quote author=Ingriddh link=topic=9921.msg136891#msg136891 date=1239919848]
aagrrrrrrrrh Langzaam worden we een beetje w00t! van al dat wachten en bureaucratische gedoe

Nou dan zou ik zeggen; wen er maar vast aan........................

In ieder geval succes met wachten.
Ze houden de prioriteiten lijst aan en dat is vaak de reden dat het lang duurt, heeft niks meer met datum van binnenkomst, beroep of wat dan ook te maken.
[/quote]

Als je de post had gelezen zie je dat we allemaal een CO hebben...

Ik heb Hollins en Bagshaw een mailtje gestuurd met de strenge vraag of ze toch eens eindelijk ons visa kunnen granten. We moeten in Juni 2009 activeren, en dat komt maar steeds dichterbij ( we hadden frontload, omdat alles toen anders was ( helemaal geen CSL enzo ).

We zien wel...

[quote author=Scamp link=topic=9921.msg136961#msg136961 date=1239974017]
Ok, eventjes voor de zekerheid Carlijn en Tekkel : Is jullie CO een van deze twee personen ?
[/quote]
Tekkel is al klaar hoor, die vliegt aanstaande zondag :grin:

Bart

Tekkel is er op dit gebied idd al helemaal klaar mee. :up:

Wij hebben Mevr Fox als CO. Ik kan haar wel mailen maar schiet er toch niks mee op.
Vanmorgen was ik iets te laat thuis om te kunnen bellen. Dat ga ik maandag dus maar doen.

Nou eerst een keer een weekend vrij.

axel

Kreeg vandaag een mailtje terug van onze CO ( via haar rechtstreekse email adres : goed gegokt dus ! ) en ze zegt dat ze onze file aankomende week zal bekijken. Ik wist niet dat ze daar op zaterdag werken ?...
Afijn, goed nieuws dus, volgende week zouden we dus onze visa KUNNEN krijgen, als alles ok is !

De DIAC zit vol verrassingen.
De ene heeft een CO, documenten staan op MET, en dan wordt per direct 3/4 van de beroepen van de CSL geschrapt en verdwijnt de aanvraag op de stapel categorie 4.

De ander heeft een CO en die is spontaan voor 3 maanden weg. :|

Dan sturen ze ineens op zaterdag mail, en voor je het weet zou je zomaar een visum kunnen hebben. :grin:

Het is dat we beter weten, want anders zou het een script van een hele slechte soap kunnen zijn.

Scamp, in ieder geval, fingers crossed.

Dank Axel, ik hoop dat we ons visum volgende week krijgen, volgens CO hoeven we pas oktober te activeren maar volgens mij is dat 14 Juli, dus daar klopt ook iets niet helemaal, maargoed, ik zie wel. Wat me opviel is dat ze dus wel onze file "herkende"... Geeft dus wel een beetje hoop, ik had verwacth dat elke CO zo'n 1000 aanvragen had in een grote stapel op 2-3 bureau's , beetje zoals Inspecteur Clouseau het zou doen ( daar doet DIAC me toch wel aan denken hoor : "Ze Frensh Polize")

Vandaag weer een mailtje gestuurd naar het directe email adres en kregen 2 uur later een mail terug : VISA GRANT !!!
Jaaaaaa we zijn er !!! Nu lekker een schitzeltje met Erdinger in Duitsland om het te vieren !
Meteen een afspraak gemaakt in Berlijn om ons visum in het paspoort te laten zetten. Yey... !

[size=16pt]GEFELICITEERD!!![/size]
DIAC is goed bezig vandaag!!

Uhmm denk dat je nog je best moet doen om Sacha in te halen met de hoeveelheid champagne  :grin: (just kidding)
Wanneer gaan jullie?? Succes met alles te regelen!!!! En heel veel succes met het vertellen aan jouw/jullie? (weet 't ff neit meer) ouders..

:congrats:

Wat een geweldige dag!!!!!!!!!!

Zal straks ook nog een flesje bubbles voor jullie open trekken, nog een goede reden om te drinken!!!!!

Dat is goed nieuws.

:congrats:

Geniet maar van de schnitzels en erdinger, want eenmaal weg zullen het voorlopig de laatste zijn.

Axel

Back