Tekkel
XPdite Sponsor
[quote author=carlijnaxel link=topic=9921.msg136859#msg136859 date=1239897075]
[quote author=Scamp link=topic=9921.msg136845#msg136845 date=1239880380]
Nou, we hebben nog niets gehoord hoor... we hebben een CO maar ze lijkt niet zoveel te doen op het moment.
Gisteren nacht gebeld maar we hebben niets kunnen bereiken.. vraag me af hoe lang het nog moet duren.
[/quote]
Ik denk dat ik ook maar eens een belletje ga wagen. Wij zitten met hetzelfde.
We hadden haar een mailtje gestuurd op haar eigen adres en kregen een automatisch mailtje terug .
I will be out of office from march 17 till june 30. :|
Van dit soort mailtjes word je niet echt vrolijk. Nou maar hopen dat een andere CO de aanvragen verder behandeld.
Axel
[/quote]
Sjeezus, wat lang.
Het zou toch allemaal zo voor elkaar moeten zijn als je een CO hebt.
Als alle gevraagde papieren er zijn, hoeft het niet langer te duren dan dat ze nodig hebben om alles door te lezen.
Ik zou hier inderdaad eens een telefoontje aan gaan wagen.
Bart
[quote author=Scamp link=topic=9921.msg136845#msg136845 date=1239880380]
Nou, we hebben nog niets gehoord hoor... we hebben een CO maar ze lijkt niet zoveel te doen op het moment.
Gisteren nacht gebeld maar we hebben niets kunnen bereiken.. vraag me af hoe lang het nog moet duren.
[/quote]
Ik denk dat ik ook maar eens een belletje ga wagen. Wij zitten met hetzelfde.
We hadden haar een mailtje gestuurd op haar eigen adres en kregen een automatisch mailtje terug .
I will be out of office from march 17 till june 30. :|
Van dit soort mailtjes word je niet echt vrolijk. Nou maar hopen dat een andere CO de aanvragen verder behandeld.
Axel
[/quote]
Sjeezus, wat lang.
Het zou toch allemaal zo voor elkaar moeten zijn als je een CO hebt.
Als alle gevraagde papieren er zijn, hoeft het niet langer te duren dan dat ze nodig hebben om alles door te lezen.
Ik zou hier inderdaad eens een telefoontje aan gaan wagen.
Bart