Vanmorgen tot mijn grote verbazing en lichte paniek een mailtje van Adelaide, met de vraag om health en VOG's. We hebben dus een case officer! Ik had me ingesteld op maart of april ten vroegste, dus dit is wel een verrassing en zoals ik al zei ben ik dus een beetje in paniek geslagen. 28 dagen is uiteindelijk niet zo heel veel...
Dus ik heb weer een paar vraagjes waarop hopelijk iemand het antwoord weet:
-we kunnen pas woensdag beslissen welke dag we op medisch onderzoek kunnen. Zijn er eigenlijk wachtlijsten (wij moeten naar Antwerpen)of kan je er vrij snel terecht?
-moet je allemaal samen gaan of mag dat gesplitst zijn? Want voor Jeroen is het mss handiger als hij in Nederland gaat. Is het erg als het bij 2 verschillende dokters is voor 1 visum?
-Jeroen woont sedert augustus 2000 in België. Moet hij dan een VOG voor zowel België als Nederland, of is alleen België voldoende? (er staat de laatste 10 jaar, maar het is natuurlijk nog niet een volle 10 jaar...)
-als ik het goed begrijp moet dat ook allemaal nog eens vertaald worden?
Alvast bedankt voor enige hulp!
Jerden
Dus ik heb weer een paar vraagjes waarop hopelijk iemand het antwoord weet:
-we kunnen pas woensdag beslissen welke dag we op medisch onderzoek kunnen. Zijn er eigenlijk wachtlijsten (wij moeten naar Antwerpen)of kan je er vrij snel terecht?
-moet je allemaal samen gaan of mag dat gesplitst zijn? Want voor Jeroen is het mss handiger als hij in Nederland gaat. Is het erg als het bij 2 verschillende dokters is voor 1 visum?
-Jeroen woont sedert augustus 2000 in België. Moet hij dan een VOG voor zowel België als Nederland, of is alleen België voldoende? (er staat de laatste 10 jaar, maar het is natuurlijk nog niet een volle 10 jaar...)
-als ik het goed begrijp moet dat ook allemaal nog eens vertaald worden?
Alvast bedankt voor enige hulp!
Jerden