we hebben een interview!

kristien

New Member
Hallo!

Kristien hier. Ik heb verschillende topics op het forum en bij dezen mijn dank aan iedereen die advies heeft gegeven/geholpen heeft met het beantwoorden van mijn vragen.

Ik heb op 14 April 08 samen met mijn Australische partner een afspraak in Berlijn voor het de-facto visum.
Nu de laatste papieren in orde maken en dan......hopelijk een visum in April !!!

Nogmaals dank aan iedereen en zijn er nog mensen die ook binnenkort gaan of die recentelijk nog in Berlijn geweest zijn ??
Hoor het graag....

Groeten
Kristien 

Zo wat goed Kristien!!! Dat kan volgens mij niet mis gaan hoor ;)

Nog even alle puntjes op de i en op naar Berlijn.

groetjes Inge

Hoi Kristien,

Gefeliciteerd. Wij zijn ook van plan om dit jaar naar Berlijn te gaan. Hoe ver van te voren hebben jullie de afspraak gemaakt? Zo'n dikke 2 maanden, begrijp ik dat goed?

Frank

[quote author=kristien link=topic=8338.msg110213#msg110213 date=1202261992]
.... en zijn er nog mensen die ook binnenkort gaan of die recentelijk nog in Berlijn geweest zijn ??
Hoor het graag....
[/quote]

Ja hoor, wij zijn op 22 januari 2008 in Berlijn geweest. Maar niet voor een interview. Enkel en alleen het stickertje van het Skilled Independent visum ophalen :) of bedoel je dat niet :p

Ja, ons interview voor het spouse/de-facto visum is inderdaad vroeg geboekt. Normaal gesproken boeken ze de interviews 6-8 weken van te voren maar wellicht omdat mijn partner maar enkele weken in Europa is, hebben wij geluk gehad dat ze ons al zo vroeg van te voren in hebben kunnen plannen.

We zijn er in ieder geval erg blij mee, het zou balen geweest zijn als mijn partner niet bij het interview zou kunnen zijn, terwijl hij net daarvoor 3 weken in Nederland was.

De case officer die wij spraken was trouwens erg behulpzaam en vriendelijk.

Ik had mijn interview in September, in Oz trouwens.. Als ik van te voren had geweten hoe het zou lopen was ik niet zo zenuwachtig geweest. De officer heeft onze map gekregen, wij mochten even om de hoek gaan lunchen en na 45 minuutjes werden we gebeld of we even langs wilden komen. Ik had mijn bewijs van goed gedrag gekopieerd, en hij moest het origineel hebben, maar afgezien daarvan had hij het visa toegezegd. No drama's!
Hopelijk gaat het voor jullie net zo soepel in Berlijn!

Back