We hebben het visum !!!!!!!!!!!!!!

[move][size=20pt]YES![/size][/move]
[size=20pt]Gefeliciteerd![/size]
[move][size=20pt]YES![/size][/move]
Doe zo verder.
Groeten Henk

Bedankt iedereen voor de leuke berichtjes!!

We lopen hier nog steeds rond met een big smile op ons gezicht. Kan niet wachten tot we naar Parijs kunnen....en vluchten kunnen boeken...Melbourne here we come!

Veel succes nogmaals voor iedereen die nog aan het wachten is!

Vele groetjes
ines

Beetje laat, maar ook van mij nog:

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!  :up:

Groetjes,
Lela

reden edit: typo

Hoi Ines ! Te gek van harte gefeliciteerd met jullie visum!!!!!! :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats:Ik had het even gemist omdat we geen internet hadden maar nu eindelijk wel! Wanneer gaan jullie vertrekken???

Succes ! Geniet ervan (mag ook wel na die 11 lange maanden)

Groetjes Marie

Hey Marie,

Alles goed daar? Bevalt het ?

Wij vertrekken waarschijnlijk ergens in november! Ben zoooooooo blij en opgelucht!

Bedankt om ons moed in te spreken de afgelopen maanden!

groetjes

Gefeliciteerd!!!
Wat moet dat een fijn gevoel zijn na zo lang gewacht te hebben.

JEU-HEUEUEUEUEUEUJ!!! Ook een late felicitatie van mij! (sorrie, kwas een weekendje in Nederland om fam. weer te zien). Ist nieuws al een beetje gezakt? En hoe reageerde je omgeving...?

Hoi Ines,

Het bevalt ons supergoed hoor! Dat is zeker het wachten waard! En voor je weet zit je daar en heb je het gevoel dat je er al heel lang bent! We hebben inmiddels een huis met onze eigen spullen, auto's,  playgroup voor de kids, zwemles voor Marlon van 3 jaar (ze starten hier al met 3 jaar met les, erg fijn!). We hebben al weer veel mensen ontmoet en druk bezig met van alles en nog wat en vooral de omgeving verkennen. We hebben nog zoveel op ons lijstje dat we voorlopig de eerste jaren zoet zijn  :lol:

Hey Succes met het inpakken (of hadden jullie dat nou al gedaan?) Voor je het weet is het november!
Groetjes Marie (ps als je in Perth op vakantie bent laat maar even weten!)

Back