We wish you a merry Christmas and a Happy New Year!

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar! Dat er maar veel wensen uit mogen komen en dat veel mensen hun visum mogen krijgen...
 
Boxing Day op de bank met cricket op Channel 9, begin er haast aan gewend te raken ;)

Voor iedereen een smashing 2015 gewenst, dat alle visumwensen maar uit mogen komen, en een jaar vol gezondheid en gezelligheid!
 
Boxing day met de voeten in het water aan Bradley's Head naar de start van de zeilrace Sydney-Hobart gekeken! Ook leuk als alle kijkersboten weer terugkomen. Daarna teruggelopen door Pitt street en vol verbazing gekeken naar de waanzinnig shoppende Ozzies om de aanbiedingen binnen te slepen. Dat is wel wat anders dan gladheid en sneeuw, ik denk dat ik er wel aan ga wennen.. toch! Happy Newyear everybody! We hopen dat veel Xpdite dromen mogen uitkomen!
 
image.jpg
Voor Nederlandse begrippen een vrij warme kerst hier. Nu lekker op de bank met een dekentje Boxing Day voetbal kijken. Dat is nogal een verschil met onze kerstochtend vorig jaar :)

Net als eerder genoemde wensen hoop ik dat 2015 voor iedereen een mooi jaar wordt. Waar ook ter wereld. Dat visa verstrekt worden, huizen verkocht, toekomstplannen duidelijk mogen worden en elke droom of wens maar uit mag komen.
 


OFX
Back
Top