We zijn bezig met form. 47SK maar heb ff jullie hulp nodig !

TEAM

New Member
Beste OZ-liefhebbers,

We zijn bezig met DE VISUMAANVRAAG dus formulier 47SK in te vullen,
maar loop ff stuk op deze twee vragen.

vraag 16; If your application is succesfull, how would you like to get your visa?
* Mail passport to Adelaide, Australia?
or
* Attend nearest overseas Australian Mission- wich mission?

Betekend dit als we onze paspoorten niet willen opsturen naar Australie dat we dan naar Den Haag of Berlijn moeten om daar het visum in onze paspoorten te laten zetten?

volgende vraag:
Part F-Details of other family members
vraag 47; Give details of ALL your and your spouse's other family members,not already listed in Part D or Part E.
Betekend dit dat we de namen van onze ouders, broers en zussen moeten invullen ook al gaan die helemaal niet mee emigreren?

Hopelijk kunnen jullie ons helpen.

Alvast bedankt

Amy

Hallo

Je eerste vraag, als je hem niet wil opsturen betenkend het inderdaad dat je naar berlijn moet gaan om daar je visum in je paspoort te zetten

En je 2de vraag is volgens mij inderdaad broers zussen en ouders
Groetjes

Bij deel F moet je inderdaad je/jullie ouders en broers en zussen invullen.
Isis.

Nog even voor de duidelijkheid, moet je je ouders en broer of zussen toch benoemen ook al heb je je eigen gezin. En ze emigreren dus helemaal niet mee.

Ik woon dus niet meer thuis maar ben getrouwd en we gaan saampjes emigreren.

Amy

Ja, je moet daar jullie ouders en jullie broers/zussen vermelden, dus van jullie allebei. Je eigen gezin heb je eerder al ingevuld. Deze vraag gaat alleen over je familie, niet je gezin.
Overigens vroeg ik me wel af wat ze met die info doen, juist omdat ze niet mee emigreren. Maar dat is weer een ander verhaal.
Isis.

voor alle mensen die den haag willen invullen DIT GAAT VOLGENS MIJ NIET MEER

Heb even gekeken op de site van de DIMIA en daar staat dat vanaf 31 januari 2005 dat je er voor visum aanvragen niet meer terecht kunt, alleen nog voor informatie.

anders kijk even zelf:

www.immi.gov.au/contacts/overseas_n.htm  ------ hoe ik een link moet maken naar een andere site weet ik niet dus

Groeten marcel

Klopt, je moet nu naar Berlijn.

Dat wist zelfs mijn australisch bureau (George Lombard), dus als je nederlandse bureau niet op de hoogte is, geeft dat te denken... :|

iek het klopt

Netherlands, The
THE HAGUE

Please note: The Hague Office closed on 31 January 2005. All visa services for residents of The Netherlands are only available over the internet, from a DIMIA Onshore Processing Centre (OPC) in Australia or at the Australian Embassy in Berlin, depending on the class of visa applied for. From 1 February 2005 the Australian Embassy in The Hague offers an information service only.
See: www.australian-embassy.de for details.

nu moet ik ruim 500 kilometer reizen voor mij visa

Heeft voor en nadelen

Groetjes Johan

Back