Weblogs van Nederlanders in Australie

Status
Not open for further replies.
Hoi Rob, leuke site!
Ik heb hem onderaan de lijst gezet!

Henriette, jou blog staat er nu eindelijk tussen, nou moet je hem wel vaker gaan updaten  :wink:
Succes nog de laatste weken :)
 
Wel een enge site hoor... Zodra ik zijn link open, wil Windows wat installeren van Windows Premium ... Zonder dat te vragen o.i.d. ...
Niet slim wat mij betreft.
Perthpete
 
Ik zal in ieder geval dat firefox twee popups blokeerde, en later dat er wel 1 popup open was. Verder zit ik op een mac, dus gaat het wel goed.
Maar het is niet echt handig nee, die site en de popups!
 
Dank voor jullie positieve reacties.  :)

Wat betreft die popups, dat is niet zozeer mijnkeuze  :-( maar heeft te maken met de teller die ik gebruik (Nedstat); die popups is iets dat ze eerst niet deden. Zelf heb ik door de instelling van de browser er niet veel last van.
 
Oh ja, ik heb die hele rel om Nedstat wel gelezen toen!
Ik gebruik statcounter.com, volgens mij krijg je ook meer gegevens dan nedstat, maar dat weet ik niet meer zeker.

groetjes

Simone
 
@Simone,

Ben zeker van plan hem bijna elke dag te updaten nu! Gisteren weer een stukje geschreven en foto´s Parijs erop gezet......Hij is wel langzaam met bijwerken zeg...! Maar goed, niet  weggooien wat je net af hebt he?

Henriette
 
Hallo allemaal,
Na ruim twee jaar Australië ben ik net ook een weblog begonnen .... ik ben alleen er nog niet helemaal uit wat ik daar nu wel en niet allemaal op ga schrijven (ik wil er geen 'dagboek' van maken als je begrijpt wat ik bedoel). Het is in het Engels.

Dit is het adres: http://www.blog.akkido.com.  Het werkt met WordPress, al eerder aangeraden door Simone, en het werkt echt heel makkelijk. Een aanrader dus!

Groetjes uit Nyngan, NSW,
Ak
 
Ziet er leuk uit Ak! Ik gebruik die Sigma 70-300 (op een Nikon D70) nu ook al een tijdje. Bevalt prima!

Ik ben net mijn tweede weblog begonnen: www.tukkeroos.net :)
 
Hi Simone, kijk ook eens www.johanenwilanda.waarbenjij.nu
Verslag van onze reis van Broome naar Cairns (Savannah Way) en tocht naar Cape York. Tevens nog een verblijf van 3 maanden in Sydney.

Veel kijk en leesplezier.
 
[quote author=-+henk+- link=topic=4712.msg92010#msg92010 date=1181173917]
't Is niet helemaal een web log , maar wordt wel zeer regelmatig bijgewerkt en gaat ook over "nederlanders in australie" en er staan ook foto's, dus.....
[/quote]

nou ... vooruit dan.  :lol:
 
Hi Simone

Als je wilt mag je ons webblog er ook bij zetten, wij vinden het altijd erg leuk om het blog van een ander te lezen.
Ik weet natuurlijk niet of ze ons webblog wel de moeite waarde vinden, het zijn maar de dagelijkse dingen die er op staan, maar wie weet doe je er toch weer mensen plezier mee om dat te lezen.

Groetjes
 
Nogmaals Hi Simone

Lekker bijdehand zeg ik dat je ons blog er bij mag zetten maar geef niet door welk blog. Sorry hier komt hij dan

Groetjes
 
Zo, ze staan er allemaal in! (meestal doe ik het meteen, ik reageer alleen niet :D )

Leuk hoor, al die blogs! Ik ben er nog steeds zo enthusiast over, zo makkelijk vooral voor familie en vrienden! Moet alleen mijn eigen wat vaker bijhouden... ben erg druk geweeest de laatste tijd!


Keep them coming! ;)

:smile:

Simone
 
Hoi Simone,

Die van ons mag er ook bij: www.dewegkwijt.nl

Dat zijn al onze reizen vanaf december '03 + onze highlights hier in Oz. Ik ben bezig met de reizen voor die tijd en ik wil de website ook een andere smoel geven met wat meer handigheidjes (zoals vanaf het reisverslag direct doorlinken naar de relevante foto-pagina's)

Mijn website draait op een Domino server... in een vorig leven was ik Lotus Notes ontwikkelaar dus kan ik de website net zo maken als ik dat zelf wil. Maar ja: tijdgebrek.... En: ik ben niet echt meer hands-on als het om ontwikkelen gaat dus ik weet niet wanneer de nieuwe versie van onze website 'uitkomt'  :|

Cheers,
Jan
 
Hoi Simone, je mag de onze er ook tussen zetten. Word aan het einde van de maand bijgewerkt.
Wij zijn aan het reizen / werken vanaf dec. 2005 om een plekje in Australie te vinden om te wonen en te werken. Maar oh wat is dat moeilijk.

http://marjol-aus.100webspace.net

Groetjes Jojo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top