Websites / homepages van XPdite.net leden

Lost

Administrator
Iedereen die een site over Australië heeft en deze op de portal wil hebben, kan het mij even laten weten door op dit bericht te reageren en zijn/haar link te noemen.
 
Link staat op de portal. De site ziet er erg mooi uit. Wel jammer dat de foto's zo klein zijn 8).
 
www.australiannotes.com

Moet nog wel wat aan
gebeuren. We gaan vanaf oktober een weblog bijhouden.
Eric en Sonja
 
Hey wacht eens even, die van ons staat er nog niet, bij deze dan!

Michelle & Sander:
www.planet.nl/~bangm034/australia

Lost, heb je nog een leuk icoontje ofzo waarmee ik naar dit forum kan linken?...zet ik dan onderaan de web-site.
 
De mijne zie je hieronder als handtekening. Helaas nog niet zo mooi als die van de anderen, maar er wordt de laatste tijd weinig aan gedaan, vandaar :wink: . (ga binnenkort naar een cursus webdesign om wat bij te leren, ben zo vast geraakt!)
 
Sander said:
Hey wacht eens even, die van ons staat er nog niet, bij deze dan!

Michelle & Sander:
www.planet.nl/~bangm034/australia

Lost, heb je nog een leuk icoontje ofzo waarmee ik naar dit forum kan linken?...zet ik dan onderaan de web-site.
Sorry Sander, ik had over je berichtje heen gelezen :oops:. Jullie link staat er nu bij.
Helaas heb ik niet echt een leuk icoontje, misschien dat de "roadsign" links boven wat is? Ik moet ook nog een banner maken, maar het probleem is dat ik niet echt een grafische knobbel hebt :p.

Alvast bedankt voor de link!


Groeten,
Louw
 
Lost said:
Sorry Sander, ik had over je berichtje heen gelezen :oops:. Jullie link staat er nu bij.

Hehe, dat dacht ik al, geen probleem! Dank je voor het plaatsen van de link op de portal :)

Lost said:
Helaas heb ik niet echt een leuk icoontje, misschien dat de "roadsign" links boven wat is?

Dat kan als je dat wil, of ik plaats nu een 'text'-link en later als je een logo/icoon hebt vervang ik de text.
 
Gebruik voorlopig maar de "roadsign". Als ik een betere heb, laat ik het je weten :wink:.
 
"Lost said:
Gebruik voorlopig maar de "roadsign". Als ik een betere heb"]

OK, heb de link geplaatst...niet dat je nou zoveel extra bezoekers zult krijgen, want mijn site wordt nou niet echt druk bezocht. De meeste bezoekers komen juist al van XPdite af! :lol: :lol:
 
Back
Top