Hallo,
Wij gaan regelmatig naar de Wanneroo markets, vooral toen we daar nog vlakbij woonden. Je kunt daar inderdaad heel veel groenten en fruit kopen voor een veel betere prijs dan in de winkels. Vooral tegen sluitingstijd op zondag, dan gaat alles in de uitverkoop omdat ze er vanaf moeten, dan krijg je echt dingen voor een prikkie. :shock:
Verder zijn er ook andere winkeltjes (ze hebben inderdaad geen kraampjes) zoals een bakkertje, een noten en zaden winkeltje, een oosters winkeltje, wat kleding en schoenen (die zijn trouwens helemaal niet zo goedkoop) een dierenwinkel en zo'n 2 dollar shop enzo. Wij gaan er altijd wel met veel plezier naar toe, je kunt er leuke koopjes op de kop tikken, maar let dus wel op, lang niet alles is echt heel goedkoop.
Ook zitten er een paar kappers trouwens, wel weer heel goedkoop vind ik.
Kortom ik vind het altijd wel de moeite waard. Ik ben ff kwijt hoe die straat heet waar ze aan zitten, maar ik weet ook niet of jij daar in de buurt zit. Het is ter hoogte van Ocean reef road, als je op de Wanneroo road richting het noorden rijdt, dan moet je daar linksaf. Ik geloof dat het Prindiville drive heet....
Groetjes van Anna