Weer een nieuwe

Mark W

XPdite Sponsor
Leuk om jullie berichten te lezen. Ik heb samen met mijn vriendin en 2 kinderen een jaar in australie gewoond. Zijn nu ruim een half jaar terug in NL. Maar het blijft kriebelen.  :-o Onze oudtse zoon is 5 dus we kunnen niet al te lang meer wachten met beslissen. ben benieuwd waarom jullie voor australie hebben gekozen en wat je in australie mist/denkt te missen

Welkom!  :up:

De reden dat wij naar Australie gaan is waarschijnlijk nogal 'standaard': mooi weer, de ruimte, de dieren,
je vrijetijdsbesteding, de ralxte levenstijl Wij gaan overigens in eerste instantie maar voor anderhalf jaar: ik ga daar mijn master doen en Dirk gaat werken. We hebben er wel bijna een jaar rondgereisd, maar werken en studeren is toch wat anders. Als het bevalt, blijven we lekker, zo niet: terug naar NL! Ik verwacht vooral mijn vriendinnen en familie te missen, maar what's new?

groetjes, Aukje en Dirk-Jan.

Hoi Bits!

:hi: 

Voor John en mij, Cathelijn, geldt eik hetzelfde als voor Aukje en Dirk. Eerst proberen, bevalt het: blijven! Zo niet: gewoon terug! NL is absoluut niet slecht, maar nu wordt het tijd voor een avontuur in Oz.. Wel overwogen, hoor!

groetjes Cathelijn en John

Welkom hier, onze reden..tsja.. ook de ruimte, de sfeer, de natuur, etc.etc. maar ook een beetje....het avontuur en het gevoel van 'later niet te zeggen hadden we maar......'!!!!

Groetjes Miranda

Welkom!
Voor mij (ons) geld hetzelfde eigenlijk als de meeste hier!
Beetje cliché, maar helemaal waar!  :roll:

Groetjes Linda

Welkom! Vele redenen om in Oz je leventje op te bouwen...naast alle al eerder genoemde redenen, was mijn Australische vriendin een erg belangrijke  :-D

Vincent

Bij ons ook natuur, ruimte etc..... en de blijvende kriebels en het gevoel "als je het niet probeert zul je het nooit weten" en dan later zeggen "we wilden wel, maar hebben het nooit gedaan, waarom???"

Groetjes, Ar.

Allemaal hartelijk dank voor jullie reacties. Ik blijf het een moeilijke beslissing vinden. De redenen die jullie noemden kan ik me zeker iets bij voorstellen samen met de luchtvervuiling in NL (ik ben astma patient en ik merk dat ik in NL meer last heb van mijn longen san in AUS) maar ik moet in NL wel mijn familie/vrienden en een hele goede baan opgeven. Jullie hebben deze fase gelukkig al achter de rug maar ik moest het toch even kwijt.

Als we besluiten om de oversteek te maken laat ik het jullie weten. Nogmaals bedankt!

Jullie hebben deze fase gelukkig al achter de rug maar ik moest het toch even kwijt.

Nee joh, als ik voor mijn man en mezelf spreek, wij zitten nog steeds op die rollercoaster, zo van ja, ja, ja, leuk, we doen het en yes en soms slaat dit om in, zijn we niet hartstikke gek, goede baan, steady income, familie. Dus helemaal niet gek dat je zo denkt!!

Groetjes Miranda  :)

[quote author=tum link=topic=2098.msg20826#msg20826 date=1121498679]
Welkom hier, onze reden..tsja.. ook de ruimte, de sfeer, de natuur, etc.etc. maar ook een beetje....het avontuur en het gevoel van 'later niet te zeggen hadden we maar......'!!!!

Dit geldt ook voor Jeroen en mij.

:hi: overigens en succes
[/quote]

Back