Weer een nieuwe

Miranda,

Leuk om je reactie te lezen. Wij hebben precies hetzelfde. Alleen de stemming gaan/niet gaan zijn bij mij en mijn vriendin precies opposite. Als ik denk we moeten gaan zegt zij nee en als zij zegt we moeten gaan denk ik moeten we dat wel doen. Dus we zijn nog aan het dubben.

Veel redenen zijn al genoemd zoals ruimte, natuur en klimaat. Maar voor ons ook het avontuur.

Ik word langzamerhand heel erg moe van de mentaliteit, bekrompenheid, kortzichtigheid, etc. Bovendien voel ik me meer een wereldburger dan een Nederlander. Enne, inderdaad, als het ons uiteindelijk in Australië niet bevalt :| (wat ik me niet kan voorstellen :roll:, maar toch zeker zou kunnen), gaan we gewoon terug naar Nederland (en proberen we daarna een ander land, :-D :-D :-D). Maareh, zonder gekheid...als het echt niet lukt om één of andere reden, dan kunnen we in iedergeval zeggen: "We hebben het geprobeerd!"
(met reacties van anderen van: "Zie je nou wel :|")

Maareh, zonder gekheid...als het echt niet lukt om één of andere reden, dan kunnen we in iedergeval zeggen: "We hebben het geprobeerd!"
(met reacties van anderen van: "Zie je nou wel ")

PRECIES!!!  :up:

groetjes Miranda

Zo het is me gelukt een foto bij te voegen. Niet zo heel duidelijk maar toch. Hier zie je mij met twee van mijn kinderen (5 en 3 jaar) Ik heb nog een vriendin en een dochtertje maar deze staan er dus niet op.

We zijn nog steeds aan het dubben over teruggaan. Het grootste deel van de tijd zou ik wel terugwillen alleen moet ik mijn vriendin nog overtuigen. Zij is soms wel positief over emigratie maar zal haar familie en vrienden erg missen en dat valt haar soms erg zwaar.

Back