weer een updatje van de vlasjes

Ha lisette, ik zat net je topic te lezen, na je de mail gestuurd te hebben en ik zat me te bedenken, dat ik dacht Marfran een vakantiehuisje gehuurd hebben in Mooroolbark, dat is vlakbij ons en goed te doen naar BoxHill. Misschien heb je daar iets aan? Zoiets zou je ook kunnen bekijken. Just an idea...
Spannend hoor, ik hoop echt dat jullie gauw iets horen, en dan lekker oud en nieuw in de zon vieren!!!

Spreek je gauw weer!

groetjes van Pauline

oja, en onze container is zo'n 12 weken onderweg geweest naar ons......inclusief wachttijd bij douane's... wil niemand depri maken.... :p

@pauline: dank je wel voor je tip. ik ben al heel druk aan het kijken op realestate.  heb nu een manier gevonden waarop ik de omgeving kan zoeken naar huizen. maar het blijft bij kijken. wil toch wel eerst de buurt zien. als het zover is en we zijn er, zal ik je zeker nog even polsen over scholen en zo.

Lisette, ook nog niets gehoord????

Ik vermager alleen al van het rennen naar de pc om te kijken of er nieuws is uit Sydney.....

groetjes
Jennefer

@jennefer: vandaag had arjon een berichtje van zijn werk in australie. de nomination was gekeurd. nog geen bericht dat ze de medicals hadden ontvangen. moet nu toch wel binnen zijn lijkt me.

vanochtend wel met singapore airlines gebeld hoeveel het kost als je je vlucht wilt verplaatsen. kan oplopen tot maximaal 150,= euro. dus we gaan wel vast boeken. arjon kan dat via zijn werk doen. dus een periode doorgegeven, gaan zij kijken wat de mogelijkheden zijn voor een flexibel ticket.

groetjes lisette

Back