Ik heb eigenlijk altijd zo'n beetje aangenomen dat ik met mijn vak wel het maximum aantal punten zou krijgen, alhoewel het er niet letterlijk op staat. Maar ja, die lijst wordt door ambtenaren opgesteld en die lopen altijd jaren achter... toch knaagt het een beetje.
Ik ben van beroep web developer. Ik ontwerp niet zozeer websites, maar ik schrijf de code waarmee een web applicatie werkt. Dit zijn vaak behoorlijk complexe applicaties, die nauwelijks nog website kunnen worden genoemd. In principe ben ik software programmeur, met het verschil dat mijn applicaties via de browser werken.
Heeft iemand enig idee waar dit onder zou vallen? Ik kan me haast niet voorstellen dat men mij niet moet hebben, aangezien de vraag naar onze diensten met de dag groter wordt.
Ik vond zelf dit op de lijst:
- Computing Professionals - Applications and Analyst Programmer (60)
- Computing Professionals - Software Designer (60)
- Computing Professionals - Systems Programmer (60)
Iemand enig idee, wellicht uit eigen ervaring?
Ik ben van beroep web developer. Ik ontwerp niet zozeer websites, maar ik schrijf de code waarmee een web applicatie werkt. Dit zijn vaak behoorlijk complexe applicaties, die nauwelijks nog website kunnen worden genoemd. In principe ben ik software programmeur, met het verschil dat mijn applicaties via de browser werken.
Heeft iemand enig idee waar dit onder zou vallen? Ik kan me haast niet voorstellen dat men mij niet moet hebben, aangezien de vraag naar onze diensten met de dag groter wordt.
Ik vond zelf dit op de lijst:
- Computing Professionals - Applications and Analyst Programmer (60)
- Computing Professionals - Software Designer (60)
- Computing Professionals - Systems Programmer (60)
Iemand enig idee, wellicht uit eigen ervaring?