Wel Paradontax, geen OB???

Status
Not open for further replies.

Eerainuh

Eerainuh
XPdite Sponsor
Wat is dat nou? Pagina's over tandpasta, maar na een paar posts een slot op OB's??

Mag ik daar even een uitleg voor?

Dank.

Irene
 
Geen OB maar wel Tandpasta pimpammetjes , auto's, kledingadvies enz. enz.

Waarom geen OB'tje.... :) :-D

Had je beter even met juffrouw Rebekka kunnen overleggen.
Mannen snappen het gevoelig punt over een OB'tjes toch niet ....

Zo maak je je eigen niet populair bij de dames van xpdite/forum... M5 :-D :)

Gr,

Jack :evil:
 
Yep, time to moderate the moderators! :evil:

D'r zijn al wel eerder discussies geweest over het gebruik van slotjes. Als je een draadje start over een topic dat al in een ouder draadje behandeld wordt, gaat er vaak een slotje op met het verzoek verder te gaan in het oude draadje. Dit om het overzichtelijk te houden... Maar ja, als er dan draadjes die nog springlevend zijn afgekapt worden met slotjes, dan krijg je dus dat je wel een nieuw draadje moet beginnen...

Ook al "is het antwoord al gegeven", zolang de discussie doorgaat en nog redelijk on topic is, is een slotje totaal onnodig en m.i. zelfs irritant vanwege bovenstaande reden.

My two cents...
 
Volgens M5 was alle informatie gegeven maar ik had nog geen informatie gelezen over de "vleugeltjes"........

:-(    :-o    :oops:    :|

Jack :evil:
 
I knew it, I knew it Eerainuh!
...dat je dit zou schrijven.....

en ik ben het helemaal met je eens! Kan er hier iemand niet tegen ob´s?

had dezelfde reactie  :-D :lol:
 
[quote author=henriette link=topic=5375.msg68073#msg68073 date=1155656499]
Kan er hier iemand niet tegen ob´s?[/quote]

Nee hoor, zolang ze maar ongebruikt in het doosje zitten.... :dizzy: :dizzy: :dizzy: :lol1: :lol1: :up:

Jack :evil:
 
@ Henriët; ik ben dus voorspelbaar :-(  :-D

Nou ja, ik zit over een paar uur op het vliegtuig naar NZ, dus reageren zal ik voorlopig niet.

(Zal trouwens wel 's kijken daar of ze daar groter en beter zijn uitgerust)
 
Hallo allemaal..

En hoe zit dat dan met die vrouwen die geen ob of OB gebruiken maar maandverband?
Is libresse verkrijgbaar?? :) :)
Of moet dit ook maar op slot  :-D :-D :-D :-D

Tia,
 
Tja, ik had ook nog informatie over een ander alternatief, maar kon het niet meer plaatsen door het slotje. Ik heb een PMmetje gestuurd naar Sander waarom hij vond dat het op slot moest. Dit (nieuw topic openen over het waarom van het slotje) is natuurlijk veel beter...

Dus ook zo nog maar een keer, Sander,  waarom het slotje? Ik wil nog wat kwijt in dat topic.
Perthpete
 
Vragen over het verkrijgen van OB's zijn prima, maar als je terugleest in het topic ging het nergens meer over. En info over "Zware bloedingen, te weinig absorbtie"? Vindt het persoonlijk niet echt een lekker onderwerp, heeft tenslotte weinig te maken met het feit of tampons hier te verkrijgen zijn.  Zal wel preuts zijn, maar dit soort dingen kunnen dan toch ook via een PM verstuurd worden? Fijn dat iedereen nu weet dat Ellen een Mirenaspiraal heeft! :-D
Komen er dan reakties met: Nou ik bloed nog als een rund hoor, ondanks de spiraal!

Too much information  :-D
 
Hmm Lin,
Ik heb niet geschreven dat Ellen dat heeft... Het is ter sprake gekomen bij de gynaecoloog. Meer heb ik niet geschreven.
De andere tip had ik willen plaatsen voor het geval er andere lezers zijn die het interessant zouden kunnen vinden (en ja, ondanks dat het natuurlijk een 'nog een beetje taboe' onderwerp is). Maar ik zal de andere tip dan nog via PM doorgeven aan Groentje...
Perthpete
 
:oops: Ik neem mijn woorden terug voor wat betreft Ellen en het spiraal. Ik reageerde uit mijn hoofd. Voor de rest zie mijn vorige opmerking  :)
 
Een topic over over het verkrigen van OB tampons hoeft helemaal geen taboe te zijn, maar als je gaat kijken naar de inhoud van de meeste reactie's en de soms persoonlijke info die gegeven wordt, vind ik het niet echt thuis horen op een forum als Xpdite, ook niet in een kletsdoos. Dus het topic blijft op slot.
 
Volgens M5 was alle informatie gegeven maar ik had nog geen informatie gelezen over de "vleugeltjes"........

:-D :-D :-D :-D OB's met vleugeltjes???  :) ben bang dat dat een eh...how shall I put it...een zooitje wordt Jack :up:

Nou....ook mijn input dan maar even.....vond het zelf ook een minder smakelijk onderwerp MAAAR in plaats van een abrupt slotje is het misschien aardig eerst even een kleine waarschuwing (on topic o.i.d.) te geven. Want blijkbaar is het voor een aantal XPditers toch een belangrijk onderwerp.

Wwat mij betreft had het Tandpasta verhal al op blz. 1 dicht gemogen  :lol:........MAAAAAR voor sommige mensen komt daar toch nog useful informatie uit.

Hm I can feel a "slotje" coming on :-D
Groetjes
Syl
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top