Welk occupation voor voedingsmiddelentechnoloog?

heineken

New Member
Hallo Allemaal,

Ik ben mezelf momenteel aan het orienteren in de mogelijkheden om naar Australie te emigreren. Ik ben kortgeleden afstudeerd als voedingsmiddelentechnoloog maar zoek nu een occupation wat hierbij hoort. Via Start2migrate ben ik gewezen op 'life scientist nec', weet iemand of dit een goede keuze is en wat voor job description hierbij gebruikt kan worden?

Het is een behoorlijk specifieke vraag maar hopelijk heeft iemand hier ervaring mee of kennen ze iemand die dit gedaan heeft.

groeten,
Hein
 
Hey Hein,

Ik ga dus (als het goed is) als Life Scientist naar Melbourne. Voor mij was het eindelijk vrij makkelijk ik heb een diploma in Life Science en werk momenteel op een laboratorium in een onderzoeks functie (geen promotie onderzoek).
Mocht je meer willen weten of specifieke vragen hebben stuur me maar even een PM.

Groetjes Chantal
 
Hallo Hein
ik zag een oud bericht van vorig jaar ,ben je inmiddels al wat verder?

groet

Jaap        jaapdunselman@alice.nl
 
Ik heb het destijds even laten rusten, maar onlangs ben ik er weer mee bezig gegaan. Inmiddels ben ik erachter gekomen dat een voedingsmiddelentechnoloog onder het beroep 'Chemist' valt (ASCO code 2111-11).

Momenteel lijken er voor mij geen mogelijkheden te zijn om op dit moment een visum aan te vragen. Ik ga nog wel even verder puzzelen of en hoe er wat mogelijk is.

mvg,
Hein
 
Hallo Hein.
kijk ook eens op vrijblijvend op    move2australia.
Rob woont sinds 2000 met zijn gezin in Adelaide, en is sinsdien imigratie agent[moeilijk examen]
hij helpt Nederlanders met hun visum [betrouwbaar]  ook veel bezoekers van xpdite.
op je vraag via e-mail geeft hij zonder kosten wel antwoord.
het eerste halfjaar hebben ze een dagboek bij gehouden leuk om te lezen!

groet

Jaap  jaapdunselman@alice.nl
 
Back
Top