r2d2
Member
[quote author=Bacchus link=topic=895.msg6914#msg6914 date=1104844850]
Voor meer info over een Skilled aanvragen verwijzen ik je ook graag naar :
http://www.xpdite.net/forum/index.php/board,29.0.html
-----------------------------
Alvast een kort overzicht voor een Skilled Visa.
Voor een SIR visa kun je de volgende volgorde aanhouden (ongeveer).
Er worden verschillende waardes gekoppeld aan de diverse diploma's. Let op dat je dus over de juiste diploma's beschikt om niet tegen een teleurstelling aan te lopen.
1 - IELTS
2 - verzamelen gegevens/bewijzen (getuigschriften, geboorteakten, huwelijksakte, etc., laten vertalen indien nodig)
3 - Assessment (gecertificeerd kopieëren voordat je het verstuurt)
4 - Sponsor (Staat / Staten) aanvraag
5 - Totale aanvraag (alles kopieëren voordat je het verstuurt)
Succes
[/quote]
Nog 2 vragen:
- Wat wordt bedoelt met Sponsor aan vragen (punt 4 van het citaat). Heb ik dit nodig voor mijn Skilled Independant Visa?
- En ik neem aan dat bij punt 2 van het citaat, de geboorteakten, e.d. pas met de totaalaanvraag moeten worden mee gestuurd, en niet met de assesment?
Groeten Sander
Voor meer info over een Skilled aanvragen verwijzen ik je ook graag naar :
http://www.xpdite.net/forum/index.php/board,29.0.html
-----------------------------
Alvast een kort overzicht voor een Skilled Visa.
Voor een SIR visa kun je de volgende volgorde aanhouden (ongeveer).
Er worden verschillende waardes gekoppeld aan de diverse diploma's. Let op dat je dus over de juiste diploma's beschikt om niet tegen een teleurstelling aan te lopen.
1 - IELTS
2 - verzamelen gegevens/bewijzen (getuigschriften, geboorteakten, huwelijksakte, etc., laten vertalen indien nodig)
3 - Assessment (gecertificeerd kopieëren voordat je het verstuurt)
4 - Sponsor (Staat / Staten) aanvraag
5 - Totale aanvraag (alles kopieëren voordat je het verstuurt)
Succes
[/quote]
Nog 2 vragen:
- Wat wordt bedoelt met Sponsor aan vragen (punt 4 van het citaat). Heb ik dit nodig voor mijn Skilled Independant Visa?
- En ik neem aan dat bij punt 2 van het citaat, de geboorteakten, e.d. pas met de totaalaanvraag moeten worden mee gestuurd, en niet met de assesment?
Groeten Sander