Welk visum voor vrijwilliger?

clair

New Member
Tja,topic zegt t al he.Ik kan het op de site van de immigratiedienst niet vinden en de ambassade geeft alleen auto reply waarin mijn vraag niet wordt beanwtwoord. :|
Dus,wie kan me helpen??

Het hangt een beetje af van de situatie. Ga je echt alleen maar om vrijwilligers werk te doen of ga je ook nog reizen? En voor religieus vrijwilligers werk is er een apart visum.

Onder bepaalde regels kan je via een toeristen visum voor vrijwilligers werk australie in. Maar daarbij moet het hoofddoel van het bezoek toerisme zijn. Dat is eigenlijk bij de meeste visums het geval. Ik denk zelf dat de meeste gewoon een toeristen visum aanvragen voor vrijwilligers werk.

En misschien dat het beter werkt door de ambassade gewoon even te bellen.

HIya,

Zo'n vermoeden had ik al.Nee,ik wil niet gaan reizen,maar 3-6 maanden(misschien langer?)op 1 plaats blijven en ik wil voor het Rode Kruis of St.Johns oid gaan werken.
Mijn ouders hebben 2 jaar in Brisbane gewoond,op een religieus visum,dus ik dacht dat er voor vrijwilligers ook zo'n apart visum was.

Als je weet in welke stata je dta wilt gaan doen kan je even zoeken op volunteer new south wales (als voorbeeld). Elke staat heeft een organisatie daarvoor. Daar kan je vast wat meer informatie vinden.

Succes!!

Back