Welke formulieren voor vog

PBee

New Member
He ik kan helaas niet precies vinden welke form je moet downloaden en opsturen voor je vog.
Ik dacht zelf alleen form 80 maar ik zie nog verschillende andere forms en bijlages.
Kan iemand dit ophelderen??

Heb al n uur zitten zoeken maar mijn antwoordt staat er niet bij.

Alvast bedankt groetjes pascal. :|
 
Toevallig ben ik hier ook mee bezig, er is ook een engelse versie te downloaden via www.covog.nl.
Alleen is mij niet duidelijk of je die form 80 en/of form 47p ( meen ik) ook mee moet sturen of alleen als er nog nader naar gevraagd wordt. En moet dat VOG- aanvraagformulier eerst nog naar de ambassade of doet justitie dat. Hier op het stadsdeel (in Amsterdam) krijgen we steeds tegenstrijdige antwoorden.


Marika
 
Hey thanks.  :up:

Kijk zo komen we verder dat formulier kende ik nog niet.
Bedankt, groetjes pbee :cool:
 
Wij hebben ook hetzelfde formeulier gebruikt als Benneman. Indien ze het niet meteen accepteren in het gemeentehuis(gebeurt vaak omdat er een officiele aanvrager moet zijn voor je VOG) dan kun je het gewoon met een retour envelop opsturen naar de ambassade in Den Haag en krijg je het een paar dagen later ingevuld terug en kun je ermee naar het gemeentehuis
 
Bij ons werd er gezegd dat we bij sectie 2 naam en adres van de Australische ambassade moesten vermelden. Bovendien vroegen ze om een print van de webpagina waarin stond dat de Australische regering vraagt om zo'n VOG voor het verkrijgen van een visum. Klopt dit dan wel?

Gebruikt iedereen trouwens de nederlandse versie, ik heb ooit ergens een engelse versie gedownload, volgens mij ook een tip van iemand hier. Dus: moet het in het engels of moet/mag het in het nederlands?

Groetjes!

Marika
 
Kan gewoon in het nederlands! is alleen maar het aanvraagformulier voor de gemeente (engelse formulier is voor niet nederlandstalige die dit in nederland willen?moeten aanvragen).
In sectie 2 komt inderdaad de Australische ambassade, hiervoor hebben wij het even opgestuurd naar Den Haag, was in 3 dagen geregeld.
 
Wij hebben de gegevens van de ambassade zelf ingevuld. Dat was in onze gemeente (Eersel) afdoende.

Postal and street address
Australian Embassy
Carnegielaan 4
2517 KH The Hague
The Netherlands

Phone: +31 (0)70 310 82 00
Fax:    +31 (0)70 310 78 63
 
Okay, dus de nederlandse versie en dan het adres van de ambassade in Den Haag, ik dacht die in Berlijn :oops:

  :up:
Marika
 
Geef even op het formulier aan dat het om een migrate gaat, dat scheelt vaak weer gezeur over wie de aanvrager is (meestal een werkgever of zo)
 
ben nu op mijn werk maar ik zal straks eens zien of ik de kopie kan vinden die ik gemaakt heb van het aanvraagformulier. heb die van ons binnen twee weken ontvangen.

grs
Hummer
 
sorry, het formulier dat ik van de site van jusititie heb gehaald heb ik niet gekopieerd maar wel het formulier dat je krijgt van de gemeente.
Hierop staat eigenlijk ook alles vermeld want ze typen het gewoon over in hun computer en die aanvraag versturen dan aan jusititie, komt dus helemaal geen papierwerk aan te pas. Ongeveer 2 wk later heb je dan je VOG. let op dit geldt voor alle personen die mee gaan en moet je afzonderlijk aanvragen. Dat formulier dat je invult van te voren voegen ze achter een printje wat ze maken van het scherm dat ze hebben ingevuld en doorgestuurd aan Jusititie. Dit krijg je overigens ook mee ter bevestiging. Het informatietelefoonnr is trouwens niet correct ( zie hiervoor de website ) Dit heb ik pas 2 x doorgegeven maar het lijkt er op dat het nog niet is doorgevoerd bij Gemeente Eindhoven. Er staat ongeveer 1 maand de tijd voor maar ze zijn mijn inziens sneller. ( 1e keer mijn vog binnen 2 dagen en voor mijn vriend ruim een week, 2e keer duurde het 2 wk en 1 dag. tip. neem je brief van de CO mee of als je die nog niet hebt zoals wij vorig jaar een printje van internet waarin staat wat je nodig hebt. als adres hebben wij trouwens het adres van ASPC in Adelaide ingevuld.

grs
Hummer
 
Wij hebben ook het adres van de DIAC te adelaide ingevuld,dit op advies van Rob van M2A. De onze zijn nu een week onderweg. Ben benieuwd wanneer we ze terug krijgen.
Dan kunnen we ze scannen en doormailen! Weer een stap verder.

Ps Voor je kinderen hoef je er toch niet 1? Dien van ons zijn bijna 3 en 5 jaar.

Groetjes Jeannette
 
Back
Top