sorry, het formulier dat ik van de site van jusititie heb gehaald heb ik niet gekopieerd maar wel het formulier dat je krijgt van de gemeente.
Hierop staat eigenlijk ook alles vermeld want ze typen het gewoon over in hun computer en die aanvraag versturen dan aan jusititie, komt dus helemaal geen papierwerk aan te pas. Ongeveer 2 wk later heb je dan je VOG. let op dit geldt voor alle personen die mee gaan en moet je afzonderlijk aanvragen. Dat formulier dat je invult van te voren voegen ze achter een printje wat ze maken van het scherm dat ze hebben ingevuld en doorgestuurd aan Jusititie. Dit krijg je overigens ook mee ter bevestiging. Het informatietelefoonnr is trouwens niet correct ( zie hiervoor de website ) Dit heb ik pas 2 x doorgegeven maar het lijkt er op dat het nog niet is doorgevoerd bij Gemeente Eindhoven. Er staat ongeveer 1 maand de tijd voor maar ze zijn mijn inziens sneller. ( 1e keer mijn vog binnen 2 dagen en voor mijn vriend ruim een week, 2e keer duurde het 2 wk en 1 dag. tip. neem je brief van de CO mee of als je die nog niet hebt zoals wij vorig jaar een printje van internet waarin staat wat je nodig hebt. als adres hebben wij trouwens het adres van ASPC in Adelaide ingevuld.
grs
Hummer