welke staat?

Hoi Jacob,

Je zegt dat Tasmania qua werkgelegenheid geen optie is, maar waar zijn jullie op dat gebied ongeveer naar op zoek? Ik kon het in andere posts niet zo goed vinden :)

Ik zeg NSW!!! In Victoria is de winter veel langer en k-k-kouder en het regent áltijd (ik zeg dit heel stellig, maar eigenlijk is dat gewoon het beeld dat ik erbij heb hihi, misschien is het een beetje waar...)
Denk dat het nog wel behoorlijk verschil maakt voor NSW en SA waar in de staat je gaat wonen, en dat het verschil in Victoria wat minder groot is omdat de staat gewoon wat kleiner is. Wel denk ik dat Vic wat koeler is
Ik ben Fitter and Turner en mijn partner is Social Worker.
Ik zit zelf ook te denken tussen NSW of SA.
 
Niet naar WA gaan als je werk als SW'er wilt :p Althans, daar hebben wij niet zo'n succes.

Al een skills assessment gehad bij de AASW? (weet niet of je op basis van social worker een visum hebt)
 
Niet naar WA gaan als je werk als SW'er wilt :p Althans, daar hebben wij niet zo'n succes.

Al een skills assessment gehad bij de AASW? (weet niet of je op basis van social worker een visum hebt)
Hallo FOL. bedankt voor je berichtje. Ons idee is of naar SA of naar NSW te gaan. Mijn vrouw is Social Worker hier in NL.
Ze heeft ook HBO gedaan (SPH). Ik zelf ben werkzaam in de werktuigbouw.
Oh, hoezo? Wil het daar niet zo lukken dan? En is er daar dan bijna geen werk op dit gebied?
Of onvoldoende papieren? Ik hoorde ook dat zij zeer waarschijnlijk nog cursussen moet doen, voor een eventuele specifieke doelgroep. Heb jij daar ook ervaring mee? We hebben nog geen assesment gehad, aangezien we het nog niet volledig 100% zeker weten. We gaan eerst eens kijken of we de IELTS test kan doen. Mijn vrouw zal als hoofdaanvrager dienen, aangezien zij al aan alle criteria voldoet.
 
SPH? Dan ga je het niet eenvoudig krijgen om als social worker aangemerkt te worden. Daar heb je eigenlijk MWD voor nodig.

Redelijk voldoende werk, maar niet genoeg (Australische) ervaring.
 
SPH? Dan ga je het niet eenvoudig krijgen om als social worker aangemerkt te worden. Daar heb je eigenlijk MWD voor nodig.

Redelijk voldoende werk, maar niet genoeg (Australische) ervaring.
Volgens Rob Breumelhof van M2A is er veel werk. En melde hij dat hij al meerder mensen aan een visum heeft geholpen in deze sector, en dat zij prima werk konden vinden. Is dit dan erg staat afhankelijk?
 
Staat en/of ervaring.

zoals ik al zei, er zijn zeker vacatures :)
 
Back
Top