welke volgorde..?

iwan

New Member
Hallo

we willen een skilled independent ( subclass 136) aanvragen.

Wat ik graag zou willen weten is welke volgorde we moeten aanhouden m.b.t. alle formulieren. ik wil het in 1 x goed doen  en liever vandaag dan morgen.
Moet ik eerst alles laten vertalen zoals diploma's e.d. dit opsturen naar TRA dan medical, Iets-test, dimia enz...??! Bewijs van goed gedrag kan ik dat nu al aanvragen alsmede uitr. Geboorte reg.? willen ze ook dat alle toegevoegde documenten door notaris worden gestempeld als "true-copy".?
Ik ben zelfstandig en heb begrepen dat je dan 3 jaarverslagen moet laten vertalen en bij  de aanvraag TRA moet voegen. Kan dit niet anders..? Moeten we verder wachten op de geboorte van ons 2e kindje voordat we iets kunnen opsturen.?

Dit zijn al heel wat vragen dus ik laat het even hierbij,

Alvast bedankt,  Iwan
 
Hai Iwan,

Welkom op dit forum om te beginnen! Niet zo hard van stapel lopen, je hebt nog een behoorlijke weg te gaan, dus rustig aan.

Je begint met je TRA-aanvraag, mijn man is ook zelfstandig en wij hebben opgestuurd:
Het ingevulde formulier, die je kunt downloaden via www.workplace.gov.au/tra, hierbij is ook opgesomd wat je dient mee te sturen.
Diploma's die relevant zijn, inschrijving KvK een zelf opgestelde verklaring die ondertekend is in het bijzijn van een notaris, over je opleiding, werkervaring diensttijd, kortom een beetje je levenslijn vanaf je opleiding.
3 verklaringen van leveranciers, CV en lijst van materialen waarmee je (kunt) werkt en/of die je in bezit hebt.
verklaring Bond, verklaring van de boekhouder, 4 verklaringen van opdrachtgevers/clienten.
kopie paspoort, 2 recente pasfoto's, foto's van resultaten opdrachten.
En wat advertentiemateriaal.
Natuurlijk gaat het om gecertificeerde kopieen met daaraan gevoegd de vertalingen.
Wij hebben overigens geen jaarverslagen meegestuurd. en hadden de results binnen twee weken binnen.