Wenkah richting Melbourne - lastavaza

Wow... fijn om te lezen dat je je geluk hier en nu hebt gevonden. Ook wij zijn al 6 jaren bezig en hopen deze maand onze visum grant te krijgen? Maar ben het helemaal met je eens over dat het nu en hier te coen is! Na al die jaren met ons hoofd en hart in Oz te zitten en maar steeds weer in de wacht gezet te worden hebben ook wij besloten Oz op de boekenplank te leggen tot afgelopen februari toen we eindelijk een CO kregen. Nu zitten we weer daar terwijl we nog steeds dat visum niet hebben. We realiseren ons dat het ook zo kan zijn dat die visumgrant niet komt, en wat gaan we dan doen??? Hier en nu! We genieten en zo te lezen jij ook! Petje af, om na zoveel jaren wachten... deze keuze te maken voor jezelf! :up:

Heel veel geluk, ennuh, ben het ook wel een beetje eens met Family S, valideren... gooi je het visum in ieder geval niet zomaar weg!

Smiles, Betty :smile:

bedankt voor de berichten.

goed te horen Betty dat jullie er bewust van zijn om in het nu te leven! Hopelijk komt het visum alsnog snel jullie kant op.
Ik ga het visum niet valideren; het kost me niet alleen nog meer extra moeite (tijd/geld/energie), ik wil nu een definitieve beslissing maken en niet weer op twee gedachten hinken.

Ik ben nu bezig met mijn eigen bedrijf op te zetten, en we zijn op zoek naar een nieuwe woning, en als het dan een beetje meezit gaan we het gezin uitbreiden :)
De kans lijkt dus klein dat ik alsnog ga. Tuurlijk bestaat er altijd nog die mogelijkheid, maar mocht het weer zo ver komen, dan ga ik weer volle moed een nieuwe poging doen.

Leuk om te horen dat het goed met je gaat en dat je een beslissing hebt genomen en er helemaal achter staat. Uiteindelijk gaat het erom dat je gelukkig bent en of dat nou in Nederland is of in Australie, dat maakt verder niet uit.

Hee!

Long time no hear. Best lang geleden dat Scheveningen uitje!

Jammer dat OZ het niet is geworden, maar je gaat een geweldige toekomst in NL tegemoet, mark my words :)

Knap dat je niet je visum gaat valideren! Duidelijke keuze!

Succes met alles!

idd, veel geluk in Nederland hebben in de liefde is ook al heel wat.
maar wel jammer van alle tijd, moeite en energie die je in je visum heb gestoken.
kan je het visum niet overdragen ;)

Ik ben wel een gewillige vrijwilliger daarvoor...:)

cheers

Leuk om te horen dat het goed met je gaat en dat je een beslissing hebt genomen en er helemaal achter staat. Uiteindelijk gaat het erom dat je gelukkig bent en of dat nou in Nederland is of in Australie, dat maakt verder niet uit.
Amen!

Hee!

Long time no hear. Best lang geleden dat Scheveningen uitje!

Jammer dat OZ het niet is geworden, maar je gaat een geweldige toekomst in NL tegemoet, mark my words :)

Knap dat je niet je visum gaat valideren! Duidelijke keuze!

Succes met alles!
Hee Alie!

tis idd een tijdje geleden. Hoest met jou verder?
bedankt voor de lieve woordjes voor het NIET valideren. Heeft ook wel wat moed gekost :)

idd, veel geluk in Nederland hebben in de liefde is ook al heel wat.
maar wel jammer van alle tijd, moeite en energie die je in je visum heb gestoken.
kan je het visum niet overdragen ;)

Ik ben wel een gewillige vrijwilliger daarvoor...:)

cheers
Goede samenvatting. En idd heel jammer dat die dingen niet overdraagbaar zijn idd. Ken heel wat mensen die hem graag zouden overnemen!

Yo Yowen!!
Leuk dat je nog ff komt vertellen op Xpdite wat je nu in je leven mee maakt en welke kant je op gaat.
Ik sta er niks van te kijken....had het een beetje verwacht ergens, dat als je een echte liefde tegen zou komen je niet meer perse wilt gaan. Groot gelijk hoor. Je voelt je nu lekker daar in E'hv ( hoe ist mogelijk ghihihi ) en dan is het goed! :up:
Met ons gaat het goed hier in Ozzie, we wonen nu een maand of 8 in the Sunshine Coast.Een mooie omgeving met veel mooie natuur.Erg genieten in de weekenden en vrije tijd. Rimko had snel werk gevonden en we hebben een leuk huurflatje met super uitzicht ( misschien lees je ons weblog? ) Of we hier blijven weten we nog niet,( ik mis mijn familie en vrienden nogal erg ) misschien dat we nog eens een ander gebied uit zoeken, maar we genieten wel hier hoor en dus zullen we nog niet rap terug zijn in Eindhoven e.o. :wink:
Ik wens je al het beste en geniet van je nieuwe leven met je meisie!

Groetjes Ingrid en Rimko

Back