kat
Active Member
Lekker woord he, 'indefinitely'
Zalig woord !
Lekker woord he, 'indefinitely'
uhuhuhuhuhLekker woord he, 'indefinitely'
Heb ik ook gedaan en zo heb ik het ook bij solicitaties gebracht. Alleen als Medical Scientist in Victoria ben je enorm beperkt met je solicitaties. Melbourne, Geelong en dat is het.Euh... ik heb ook een VE176 visum en ik beschouw mijzelf dus wel als een PR!
Nu, die situatie is in Nederland niet anders. In de wetenschap is het elke keer weer 'the struggle for money'. Hier, in de US of in OZ, all the same
Maar wel goed om alle geluiden te horen hoor! Interessant topic!
Maar ook wij hebben ervaren (in dit geval mijn partner) dat werk zoeken, niet zo makkelijk is en behoorlijk frusterend kan zijn en dat je soms een grote stap terug moet doen. En dan heb ik het over van een Database Manager met veel ervaring bij de overheid in Nederland naar een produktie medewerker in een fabriek in Melbourne. Niet erg, want er is immers een baan, maar er zijn wat traantjes in ons huis gevallen. Solliciteren zonder baan in een vreemd land is toch wat anders dan soliciteren vanuit een baan in het bekende vertrouwde Nederland. En dan hadden wij nog de luxe positie dat ik hier al was en al een baan had.
Chantal