wij drietjes
New Member
Hallo, wie werkt er daar in één of andere mijn. Wat kunnen jullie ons aanraden? Welke beroepen worden daar het meest gevraagd? Alle tips zijn welkom!
Mag ik vragen welke mijn/waar in SA?Hoi
Rene werkt in een mijn in SA. Hij gaat woensdags weg en komt woensdag week later weer terug. Wij hebben 2 (kleine) kinderen (16 maanden en 6.5 jaar) en die vinde het heel normaal dat papa weg is voor zijn werk. Het vooordele is ook zker dat Rene dan een hele week thuis is en dus veel meer leuke dingen doet met de kids. En met dit rooster zien ze hem ook veel meer want anders gaat hij 'smorgens vroef van huis en is 's avonds laat weer thuis (etenstijd-douchen) en moeten de kids naar bed. Het is voor iedereen anders maar wij vinden dit n goede regeling. en ja het is hard werken (11 uur per dag (06.30 - 17.30)/ 8 dagen lang) maar je krijgt er ook veel voor terug ;-)
A:Ls je meer info wilt dan hoor ik het wel
ok, thanks! Geen probleem... Hopelijk erg genoten van kamperen?he kat ik heb je PM ontvangen ik stuur je morgen een berichtje terug OK!! Sorry zijn n paar dagen wezen kampen in Deep Creek ;-)
Gr
SAs
en mag je maar 3 maanden voor een werkgever werken.
Hoi rene en Sas, momenteel ben ik in australie aan het backpacken en zou graag in de mijnen willen werken. Hebben jullie misschien contacten die ik kan benaderen? Vriendelijke groet CaspetHoi
Rene werkt in een mijn in SA. Hij gaat woensdags weg en komt woensdag week later weer terug. Wij hebben 2 (kleine) kinderen (16 maanden en 6.5 jaar) en die vinde het heel normaal dat papa weg is voor zijn werk. Het vooordele is ook zker dat Rene dan een hele week thuis is en dus veel meer leuke dingen doet met de kids. En met dit rooster zien ze hem ook veel meer want anders gaat hij 'smorgens vroef van huis en is 's avonds laat weer thuis (etenstijd-douchen) en moeten de kids naar bed. Het is voor iedereen anders maar wij vinden dit n goede regeling. en ja het is hard werken (11 uur per dag (06.30 - 17.30)/ 8 dagen lang) maar je krijgt er ook veel voor terug ;-)
A:Ls je meer info wilt dan hoor ik het wel
Hoi rene en Sas, momenteel ben ik in australie aan het backpacken en zou graag in de mijnen willen werken. Hebben jullie misschien contacten die ik kan benaderen? Vriendelijke groet Caspet
Dank voor je reactie.Misschien kun je iets specifieker zijn qua je opleiding(en), werkervaring en hoe lang je wil werken...