werken in een mijn in Perth

mensen uit de mijnen zijn momenteel massaal op zoek naar werk in andere sectoren. Wil niet negatief klinken, maar in die sector gaat het momenteel héééél slecht...
 
Hey ik ben Joris ik ben 31 jaar en ik ben momenteel vrachtwagen chauffeur in belgie maar ik zou graag willen emigreren naar Australië om er in de mijnen te gaan werken als vrachtwagen chauffeur hoe kan ik dat het beste aanpakken om een fatsoenlijke job te vinden in een fly in fly out
Grtz Joris

De "mining boom" in WA is in ieder geval voorlopig over en het gaat inderdaad dramatisch slecht met sommige mijnen... Heel veel mensen worden ontslagen...:confused:
 
Last edited:
Ja dan ga ik iets anders moeten zoeken vrees ik
Wat is de reden dat je graag in de mijnen werkt Joris? Veel geld verdienen? Je kunt mogelijk ook in de landbouw kijken. Dat verdient ook niet slecht.
 
Moge het duidelijk zijn, dat je niet zomaar je boeltje kunt pakken en -in Oz in de mijnen gaan werken- je moet eerst een visum zien te krijgen. Om te mogen werken....
 
Moge het duidelijk zijn, dat je niet zomaar je boeltje kunt pakken en -in Oz in de mijnen gaan werken- je moet eerst een visum zien te krijgen. Om te mogen werken....
Hey Katja ja dat weet ik en daar ben ik nu volle bak mee bezig ik ben nu aan het studeren voor Engels en toestanden en we zullen wel zien hoe ver we gaan geraken zeker
 
Back
Top