Werkgelegenheid IT in Adelaide

slatsr

Well-Known Member
Hallo SA-ers,

Ik heb een vraag ten behove van een vriend uit Venezuela. Hij is bezig met het verkennen van zijn mogelijkheden om naar Australie te migreren en heeft van het migratiebureau te horen gekregen dat hij als Chief Information Officer gesponsort kan worden door NSW (vanaf juli weer) of SA. Voor Sydney heb ik wel een idee van de arbeidsmarkt in IT, maar ik ben niet bekend met Adelaide. Wie kan mij helpen inschatten wat de werkgelegenheid is in Adelaide? Hij hoeft niet perse als CIO aan de slag, hij heeft geen enkel probleem om als BA aan de slag te gaan.

Alvast dank
 
Denk dat hij beter af is in Sydney qua werkgelegenheid.
In Adelaide wordt het moeilijk...
 
mmm ik weet het niet hoor. In Sydney is er zeker meer werk dan in Adelaide, maar ik zie hier ook regelmatig dat er BA-ers gevraagd worden.
 
Dank voor de reakties. Ik denk dat in het algemeen dat IT een beetje minder is. Maar gezien het feit dat NSW tot juli geen EOIs ascepteert voor IT en SA nog wel, zou ik toch verwachten dat SA er beter voor staat. Of is dat maar schijn?
 
Tja, ik zou denken van wel, kat denkt van niet. We hebben allebei andere ervaringen denk ik.
 
ik beken, heb geen IT achtergrond ;-)
Wel andere ervaringen. Ik weet nu dat die lijsten die staten uitgeven voor state sponsorship totaal geen garantie zijn. Tis niet omdat een beroep op de lijst van die staat te vinden is, dat er daar ook veel werk in te vinden is.... Dus laat je daar zeker niet door (mis)leiden...
 
ik beken, heb geen IT achtergrond ;-)
Wel andere ervaringen. Ik weet nu dat die lijsten die staten uitgeven voor state sponsorship totaal geen garantie zijn. Tis niet omdat een beroep op de lijst van die staat te vinden is, dat er daar ook veel werk in te vinden is.... Dus laat je daar zeker niet door (mis)leiden...
Oh dat is ook niet waar ik op doel. Alleen Jikke zit dichter tegen de BA/IT kant aan dan jij als IT PMer en ik ben het met haar eens als ik zie hoeveel vacatures er zijn voor top IT banen (dan bedoel ik managers en above)
 


OFX
Back
Top