Werkt "aspc.processing@immi.gov.au" ?? Ik krijg geen mail terug

Frank100

New Member
Heb al een paar keer een mailtje gestuurd naar aspc.processing@immi.gov.au, maar ik krijg geen mail terug.....zal wel aan mij of m'n computer liggen..... Kan iemand de status ff doorgeven?

Gr Frank
 
Mijn aanvraag (non-priority offshore  subclass 136) was 1 mei binnen, ik heb deze week de aanvraag voor de medicals en VOG gekregen!!
Hoop dat je wat aan deze info hebt!

groetjes Anneke
 
Ligt niet aan jouw computer................ik krijg ook geen enkele reaktie.


groetjes
Ineke
 
Dus het ligt niet aan mijn computer  :lol:

Ik heb em vanaf gister al 5 x opgestuurd.

Zal ik nu maar effe rustig afwachten  :-D

Jolanda
 
Nou, ik zal je zeggen dit keer ook bij ons geen berichtje retour.

Lijkt wel of alles op tilt slaat daar. Leuk dat ze zoveel meer immigranten willen binnenhalen, maar dan moeten ze daar wel rekening houden met mankrachten, vermogen, aanpassingen programmatuur, etc.

Mariette
 
idem hier... zullen wel netwerkprobleempjes o.i.d. hebben... kan de beste overkomen zullen we maar zeggen. Effe geduld (en daar hebben we al zoveel van nodig  :wink:)
 
Weet iemand of het probleem al opgelost is????? Ik ga er nog maar eens een mail aan wagen, wij moeten nu zo ongeveer een CO krijgen.................
 
Ik heb vanmorgen om 8 uur een mailtje gestuurd, maar nog niets ontvangen. Volgens mij werkt het nog steeds niet ..

Groeten,
Carola
 
Hallo allemaal,


Ik heb net even contact opgenomen met de betreffende afdeling en ze weten dat er een probleem is (dat is in ieder geval al een goed begin  :-D ) en ze hopen het binnen een paar dagen opgelost te hebben.

Meer kan ik er helaas niet over zeggen.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
had gisteren een reply (niet dat ik daar wat mee opschiet  :|). Hij doet 't weer, maar het gaat niet sneller... sterker nog....
 
Ik heb net weer de mail van ASPC gekregen, ze zijn nu bezig de aanvragen van 20-24 april te behandelen (non-priority). Het schiet niet op..zucht

Groeten,
Carola
 
Back
Top