Westpac, NAB in België? betaling TRA hoe?

perth

New Member
Binnen enkele weken is het zover dan waag ik mij aan een skill assessment bij TRA. Ik hoop dat ik de documenten die ik opstuur hen kan overtuigen. Ik vroeg me af hoe ik nu die betaling moet doen? ik ben cheque's gaan halen bij de bank maar ik vind nergens een australische bank in Belgie, tenzij citibank maar die staan niet vermeld op de TRA website. Zij zeggen hetvolgende:
All payments must be drawn on an Australian bank (e.g. Commonwealth Bank of Australia, National Australia Bank,  Westpac Banking Corporation, Australia and New Zealand Banking Group), be in Australian dollars and made out to 'The collector of public monies DEWR'.
Dus Citibank niet...wie kan me wat tips geven aub en nog tips and tricks om de assessment 100% te doen slagen  :lol:

groetjes
 
Bij de Rabobank vorig jaar 300 dollar bankcheque laten opmaken/besteld,  begunstigde Trades Recognition Australia/The Collector Of Plublic Monies DEWR, Canberra Act, GPO Box 9879 Australia. En met de aanvraag bijgesloten opgestuurd geloof ik !
 
Rabobank is toch een nederlandse bank en geen australische... waarom vermelden ze dan specifiek australische banken als het bij gelijk welk andere bank ook kan. Als er iemand een australische bank weet in den belgique dan hoor ik het graag. Zijn er nog tips & tricks voor de TRA assessment? :thinking: :whisper:
 
Hoi Perth,

Onlangs is mijn beroep erkend bij de TRA.
De bankcheque heb ik op laten maken bij de rabobank op naam die Gerbrand beschrijft.
Dit is voldoende, dan is alles ie een grote envelop en duimen draaien.


Als je de volgende link kopieert en plakt kan je je beroep opzoeken en in grote lijnen zien waar je voor een Australische kwalificatie aan moet voldoen.
Het is dus een beetje schrijven wat ze willen lezen. :wink:

http://www.abs.gov.au/AUSSTATS/abs@.nsf/66f306f503e529a5ca25697e0017661f/5c244fd9d252cfc8ca25697e00184d35!


Of download het volgende document

OpenDocumenthttp://www.ausstats.abs.gov.au/Ausstats/free.nsf/0/A86A0162E6F672DFCA256ADB001D10D4/$File/asco.pdf

Verder ben ik nog wat verder gegaan en heb van de werkplaatsen en gereedschappen waar ik mee werk foto's van gemaakt.Geef ze zoveel mogelijk informatie die relevant zijn voor het asessment.

Succes

Groet Axel
 
Back
Top