WHV - 1 werkgever in een jaar maar op 2 vestigingen?

Elisa

New Member
Hi allemaal,

Ik werk momenteel bij een reclamebureau in Sydney, op mijn Working Holiday Visa. Ik mag hier maximaal 6 maanden werken, in verband met deze WHV. Nu ben ik van plan om na deze periode te verhuizen naar Melbourne en zou ik bij de vestiging in Melbourne kunnen gaan werken. Geldt dit als een 'nieuw' bedrijf, of valt het onder hetzelfde en gaat het dus niet op? Is er iemand die dit kan beantwoorden?

Thanks!

Elisa
 
Dit gaat in principe niet op, tenzij je echt op een andere pay-roll staat, want natuurlijk best het geval kan zijn.....
Ik weet wel dat ze daar best wel op kunnen controleren. Aan de andere kant: als je het brengt als....."ondertussen zat ik in Melbourne en vond ik een vergelijkbare baan bij dit bedrijf in Melbourne (dus niet als een overplaatsing of zo)" verwacht ik niet dat je hier problemen mee krijgt....

Dus niet promoten als: nu mag  ik in Melbourne werken, maar meer als: wat een toeval dat ik tijdens mijn reis tegen dit bedrijf in melbourne aanloop  :up:

Ik heb het overigens ook gedaan, maar dan fysiek zelfs op dezelfde plek gewerkt, maar op een andere pty payroll......(want toen was het nog 3 maanden en dat was te kort...)

Henriette
 
Back
Top