Griffin
XPdite Sponsor
Tja ik ben nu aan het kijken wat al mijn opties zijn. Het beste 'zoals het er nu naar uit ziet' is het aanvragen van een WHV en het zoeken naar een Sponsor en anders voor een 2e WHV een aanvraag inschieten.
Als je in aanmerking wilt komen voor een 2e WHV moet je "specified work in regional Australia" doen. (Immi Site over Specified Work).
Dan ga je op de site kijken en zie je de volgende lijst: Immi postcode lijst
Aangezien ik naar Syndey wil kijk ik direct bij New South Wales en daar zie ik het volgende staan:
Begrijp ik hier nu goed uit dat je geen 'Specified werk' kan doen in Sydney?
Want als ik een paar van de postcodes in GoogleMaps invul kom je dus in de middle of nowhere uit .
Best wel bale als dat het geval is, want dan moet je dus voor een aantal maanden onderdak zoeken in zulke omgeving (vlak bij je werk) en zie je niet veel van Sydney. Je kan wel in het weekend naar Sydney, maarja dan heb je dubbele woonlasten van het huren van een kamer.
Weten jullie hier meer van in omgeving Sydney?
Bedankt alvast
Als je in aanmerking wilt komen voor een 2e WHV moet je "specified work in regional Australia" doen. (Immi Site over Specified Work).
Dan ga je op de site kijken en zie je de volgende lijst: Immi postcode lijst
Aangezien ik naar Syndey wil kijk ik direct bij New South Wales en daar zie ik het volgende staan:
Note: Excludes Sydney, Newcastle, the Central Coast and Wollongong.
Begrijp ik hier nu goed uit dat je geen 'Specified werk' kan doen in Sydney?
Want als ik een paar van de postcodes in GoogleMaps invul kom je dus in de middle of nowhere uit .
Best wel bale als dat het geval is, want dan moet je dus voor een aantal maanden onderdak zoeken in zulke omgeving (vlak bij je werk) en zie je niet veel van Sydney. Je kan wel in het weekend naar Sydney, maarja dan heb je dubbele woonlasten van het huren van een kamer.
Weten jullie hier meer van in omgeving Sydney?
Bedankt alvast