WHV en schietsport

EzzieNL

New Member
Ik heb gisteren m'n online aanvraag voor een WHV ingestuurd en moest 'ja' antwoorden op een van de vragen, namelijk die met betrekking tot wapens. Sinds een jaar of twee ben ik lid van een schietsportvereniging en dat houdt dus in, dat ik vuurwapentraining heb gehad. Weet iemand hoeveel vertraging dit op kan leveren voor de verwerking van mijn aanvraag? En hoe ze dit gaan controleren? Alvast bedankt voor de reacties.

Ik zou het niet weten... misschien dat je dan een VOG aan moet vragen of zo?? Maar dat melden ze je dan wel. Check anders eens of je je WHV al binnen hebt. Als je 'm na een dag of 3 nog niet hebt (meestal heb je 'm binnen 10 minuten ofzo) dan kan het weleens zijn dat ze extra info oid nodig hebben. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat jij op een andere vraag een antwoord hebt gegeven waarvoor ze extra info willen (bijv. bij beroep wat je zou willen gaan doen) en dat het 'schieten' niet eens de reden van de vertraging is. Ikz ou gewoon afwachten. Je krijgt vanzelf wel een mailtje met wat ze nog van je willen weten.

Back