whv online binnen 2 dagen binne.

marymary

XPdite Sponsor
Mijn vriend heeft zaterdag online zijn visum aangevraagd en kreeg gisteren te horen dat het geaccepteert is.
Ik had nooit verwacht dat het zo makkelijk zou zijn. Je hoeft niet eens je paspoort op sturen, het visum is digitaal aan het paspoort verbonden. Ik had gelezen op het forum, dat je 35oo euro moet hebben. Hij heeft verder niks hoeven te opsturen of hoeven aantonen. We hebben het nummer van het visum etc. Zou dit nu alles zijn? Zo makkelijk?
Bovendien heeft hij hem betaald met mijn creditcard, werd ook geaccepteerd.
 
Yep, dat is alles. Bij aankomst ga je asap (hi hi, ik schreef al aspc) naar DIMA office en krijg je er een mooie sticker in.
Wel kunnen ze alsnog vragen om een bewijs van de financien. Ik heb toen voor de zekerheid een bankafschriftje meegenomen.

Veel plezier!

henriette
 
Yep, dat is alles. Bij aankomst ga je asap (hi hi, ik schreef al aspc) naar DIMA office en krijg je er een mooie sticker in.
Wel kunnen ze alsnog vragen om een bewijs van de financien. Ik heb toen voor de zekerheid een bankafschriftje meegenomen.

Mijn ex-vriendin (nu vrouw  :-D) kon het WHV meteen in haar paspoort geplakt krijgen op het vliegveld (Sydney). Direct na de douane; niets geen checks (misschien selectief?). Dat was december '04 maar volgens mij volgen ze nog steeds dezelfde procedure.
 
Bij de douane typen ze je paspoortnummer in de computer en dan zien ze dat er een WHV is aangevraagd en dan wijzen ze je wel naar een burootje direct achter de douane. 5 minuten later heb je een sticker in je paspoort  :)

Nogmaals: dit was Sydney... weet niet hoe het bij andere airports is
 
In Brisbane was het eind 2003 dus naar Dima office of (ik meen) Adelaide street in CBD.

Gaat zich vast helemaal vanzelf wijzen....

henriette
 
Jeetje binnen 2 dagen, bij mij hebben ze er echt wel 2 weken over gedaan.
en dat stickertje zie ik daar wel, heb volgens mij 2 weken de tijd of een DIMA office binnen te lopen. denk namelijk niet dat ik op sydney airport ga aankomen.

Groetjes
Teuni
 
Back
Top