wie heeft er ruimte over voor een fiets?

je late reactie. Hier in Port Macquarie en omstreken zie je zat mensen op een racefiets, er zijn ook tours en verenigingen en fietszaken voor racefietsen. Je fiets wel veel op snelwegen ja, das niet veel aan en best gevaarlijk. Maar het leeft dus wel veel hoor!

Ik heb afgelopen week geinformeerd bij Malaysian Airlines en je mag 20kg meenemen. Dus als je je fiets wilt meenemen zit dat gewicht erbij. Ik lees verbaasd dat jullie je fietsen gratis hebben mogen meenemen...

Greets, Chris

Hoi Chris

Heb net even op hun website gekeken , en volgens mij mag je je fiets nog steeds gratis mee nemen. Alleeen als hij meer dan 15 kilo weegt en dat is niet veel voor een fiets in een box, gaan die kilo's van je normale 20 kilo af. Dus in totaal 35 kilo

Erna

als het om emigratie gaat, kun je extra kl. aanvragen en ndat kost niks. of heb je dat al gedaan?

[quote author=marymary link=topic=6746.msg96849#msg96849 date=1186982022]
als het om emigratie gaat, kun je extra kl. aanvragen en ndat kost niks. of heb je dat al gedaan?
[/quote]

wij hebben met Malayisan gebeld, en die zeiden dat dat regeltje is afgeschaft. Geen extra emigratie kilo's. We hebben de tickets in mei gekocht.

Groeten Sander

Back