wie is er alleen naar Berlijn gegaan?? en hoe te reizen??

[quote author=Hansie link=topic=6885.msg89424#msg89424 date=1178739703]
Wij gaan donderdag de 18e richting Berlijn en hebben vrijdagochtend een afspraak om de Stickers te laten plakken.
[/quote]
Dan hoop ik wel dat je niet donderdag de 18e mei bedoelt, want dan kan het nog wel even duren (2017) :lol:

Bart
 
He he, heb een afspraak kunnen maken op donderdag 21 juni en heb besloten met een vriendin te gaan -> woensdag tot en met vrijdag. Inderdaad vanuit NL is alles nog makkelijk te bereizen, maar vanuit Perth is dat toch ietsjes te ver!! Ben nu dus aan het snuffelen voor de reis ernaar toe, mij lijkt de trein ook wel relaxt en zit ook te denken aan een busreis van eurolines.
Heb je nog tips voor accommodatie in Berlijn, dan hoor ik het graag.
Groetjes en bedankt voor de reacties, Brigitte  :up:
 
Hoe lang duurt het voor je een afspraak heb voor een afspraak in berlijn? Bijvoorbeeld, van het telefoontje tot de afspraak?
 
[quote author=gitt link=topic=6885.msg89669#msg89669 date=1178997657]
He he, heb een afspraak kunnen maken op donderdag 21 juni en heb besloten met een vriendin te gaan -> woensdag tot en met vrijdag. Inderdaad vanuit NL is alles nog makkelijk te bereizen, maar vanuit Perth is dat toch ietsjes te ver!! Ben nu dus aan het snuffelen voor de reis ernaar toe, mij lijkt de trein ook wel relaxt en zit ook te denken aan een busreis van eurolines.
Heb je nog tips voor accommodatie in Berlijn, dan hoor ik het graag.
Groetjes en bedankt voor de reacties, Brigitte  :up:
[/quote]

Waarom pas 21 juni? Ik dacht dat als je je Grant Letter krijgt gelijk in de auto kunt stappen om je stickertjes op te halen. Dat ligt in ieder geval wel meer in onze lijn.
Of is dat bij jou omdat je een interview hebt?

Mariette

Oeps, Sorry Gitt, ik ben ff de weg kwijt, jij gaat voor een ander visum.
 
Kallie,

Je kunt zelfs alvast naar Oz reizen en in NZ ophalen! Als je maar doorgeeft dat je je stickertjes daar dan ophaalt en wanneer je NIET in Australie bent! Kom je vast gezellig hier heen haha.......

henriette
 
[quote author=gitt link=topic=6885.msg89669#msg89669 date=1178997657]
Heb je nog tips voor accommodatie in Berlijn, dan hoor ik het graag.
[/quote]

Ik vond het hotel op het Alexanderplatz wel een fijn hotel; het ziet er van buiten niet uit maar de kamers zijn echt perfect :) En vanaf Alexanderplatz is het ook maar 4 minuutjes lopen naar de Ambassade :). Daarnaast is Oost Berlijn ook een stuk leuker dan West Berlijn. Tips; de regio rond Alexanderplatz, Kruezberg, etc
 
khoop ook dat t mogelijk is om je paspoort aangetekend op te sturen naar Berlijn ipv langsgaan??? (handiger nu ik in Ierland woon) Of moet je altijd in levende lijve je melden? ik lift mee op Liam's visum
 
[quote author=Hansie link=topic=6885.msg89778#msg89778 date=1179132220]
Ik neem aan dat je de Park-Inn bedoelt, die hele hoge?
[/quote]

Ja klopt; ziet er van buiten niet uit maar echt fijna kamers :)
 
oei, oei, oei, oei, oei!!!
aukje krijgt van mij op haar donder omdat ze telkens maar roept: geen kinderen,
of, lekker naar berlijn zonder kinderen!!!
ik ben namelijk haar nep-kwaaien dochter! :cloud:
[move] :evil:ggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :devil: :angry1:[/move]
 
oei, oei, oei, oei, oei!!!
aukje krijgt van mij op haar donder omdat ze telkens maar roept: geen kinderen,
of, lekker naar berlijn zonder kinderen!!!
ik ben namelijk haar nep-kwaaien dochter! :cloud:
ggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :devil: :angry1:
 
Back
Top