WIE is WIE (foto forum)

th_IMG_0117.jpg

Ik ben de vrouw met het grijze shirt, met onze jongste die 1 werd.
th_IMG_0067.jpg

Ik had deze taart voor haar gemaakt.
th_IMG_9523.jpg

Dit is mijn oudste dochter,Tirza
th_IMG_9589.jpg

Dit is onze enigste zoon, Jesse
th_IMG_9341.jpg

Dit is onze derde,Cathelijne
th_IMG_9276.jpg

Onze vierde...Olivia
th_IMG_0188.jpg

Onze laatste, Mathilde...
th_IMG_7851_Resize.jpg

Het hele stel, afgelopen zomer.
 
Hallo Wilbert, Margo en kids,
Wij (mijn man, ik en 2 kids > 4 en 1,5 jaar) gaan in Mei 2013 op vakantie naar Australie (Victoria). Ik heb daar familie wonen. De intentie van deze 'orientatie' vakantie, is om te kijken of mijn man, de stap ook wil zetten. Ik heb me het afgelopen jaar al breed geinformeerd bij o.a. het immigratiebureau 'move2australia'. Maar er blijven zoveel vragen open. Dit bureau zal ons uiteraard van a tot z gaan helpen. Maar uiteraard pas vanaf het moment dat wij besluiten de stap te gaan zetten. Eerst doen zij een 'kans beoordeling'. Dus als wij terug komen van deze vakantie, zullen we een besluit gaan nemen. En dan hopen we natuurlijk dat we een goede kans maken. Mijn man is engineer, ikzelf heb ruim 7 jaar ervaring in de financiële sector (maar helaas geen diploma). Wel opleiding MTRO met succes afgerond. Waarna ik meteen op de administratie tercht ben gekomen. Dus ik zal werk moeten gaan zoeken in de toeristische sector.
Onze grootste zorg is alles goed achter te laten. En dan vooral denkende aan de verkoop van ons huis, met de huidige markt! Uiteraard vragen wij ons ook af hoelang het process gaat duren, en of onze kinderen dan niet te oud geworden zijn. Kan immers tot 2 jaar duren zo'n aanvraag.
Hoe hebben jullie het hele proces ervaren? En jullie kinderen? Hebben jullie ter plekke contact met andere nederlanders? Van mijn familie hoor ik (die trouwens ook uit NL komen, maar dan zeker 50 jaar geleden) dat er voor nederlanders dingen georganiseerd worden, en er NL clubs zijn, NL winkeltjes en misschien belangrijk voor onze oude dag: ouderenzorg gericht op oud Nederlanders. En wie weet wat nog allemaal :)
Mag ik vragen waar jullie wonen? Hoe verliep het zoeken naar werk? Hoe hebben jullie de vliegreis ervaren met kleine kinderen? Sorry voor de opsommingen van vragen ;-).

Hoop wat van jullie te horen.

Vriendelijke groet,

Lorsa82 (Sandy)
2004-07-2513.jpg


Ok, moest lang zoeken, we hebben duizende foto's van de kinderen, maar je vergeet jezelf dan te knippen!

Voor de duidelijkheid, wij zijn Wilbert en Margo en de kinderen van links naar rechts Sophie en Anne
 


OFX
Back
Top