Wie kan iets vertellen over de Bellarine Peninsula

Hoi,

De container komt pas 18 december aan in Melbourne (zonder meubels), maar eer ze door de douana zijn, zitten we vast al ruim in 2008. Het is dus even behelpen met speullen. Bij The Warehouse (soort van Action) wat spulletjes gekocht, om de eerste maand mee uit te zitten, totdat onze eigen spullen er zijn.

Jullie succes met house hunting, of misschien hebben jullie al wat?

Groeten Sander & Vanessa
 
Leuk, al die Melbournians. :)

Als jullie het leuk vinden kun je ons blog ook volgen: http://move2melbourne.blogspot.com

Gr. Luuk :)
 
Hallo allemaal!

Jeetje deze post heb ik helemaal gemist zeg, terwijl ik er zo veel over kan zeggen! Wij zijn in oktober 2006 aangekomen in Melbourne en wonen nu sinds 11 december 2006 in Ocean Grove. Waar wonen jullie Sander en Vanessa, wij wonen in de Surfside buurt. Als jullie hulp nodig hebben met iets laat het me dan weten, ik kan jullie dan misschien helpen. En als ik het niet kan dan weet ik vast wel iemand die dat wel kan. :up:
Wij vinden het hier helemaal geweldig, heerlijk rustig (behalve nu dan want alle toeristen zijn nu hier...ach het is maar voor zes weken, dan zijn ze weer weg) en relaxed, we kennen het halve dorp al, dat gaat heel snel! Onze kinderen zijn ook helemaal gewend nu, het was de eerste paar weken even moeilijk voor ze omdat ze geen engels spraken, maar nu klinken ze als echte ozzies, en ze spreken nu onderling ook al liever engels dan nederlands....het wordt nog moeilijk om ze hun nederlands niet te laten verliezen.
We zijn erg druk geweest de laatste tijd, hebben jullie al gehoord van het Ocean Grove Summer Festival?  :dance:
Dat hebben wij georganiseerd hier in de winkelstraat van Ocean Grove. Het is volgende week, de 19e januari, als jullie langskomen zeg dan even hallo! Huib zit bij het podium, en Kat (zo noemen ze me hier, Katja was toch lastiger dan ik had verwacht...), ik ben overal maar Huib weet wel waar ik ben.
En Manfran, wonen jullie ook hier in de buurt? Het is hier geweldig, en de waterrestricties, ach, daar leer je heel snel mee omgaan hoor, je moet wel! Ik heb zelfs met restrictie 4 nog een groentetuin, en die krijgt genoeg water hoor, zo moeilijk is dat niet.

Ik hoop alle nederlandse mensen hier te leren kennen, groeten uit Ocean Grove,

Katja.
 
[quote author=Katja link=topic=7077.msg107896#msg107896 date=1200221165]
Hallo allemaal!

Jeetje deze post heb ik helemaal gemist zeg, terwijl ik er zo veel over kan zeggen! Wij zijn in oktober 2006 aangekomen in Melbourne en wonen nu sinds 11 december 2006 in Ocean Grove. Waar wonen jullie Sander en Vanessa, wij wonen in de Surfside buurt. Als jullie hulp nodig hebben met iets laat het me dan weten, ik kan jullie dan misschien helpen. En als ik het niet kan dan weet ik vast wel iemand die dat wel kan. :up:
Wij vinden het hier helemaal geweldig, heerlijk rustig (behalve nu dan want alle toeristen zijn nu hier...ach het is maar voor zes weken, dan zijn ze weer weg) en relaxed, we kennen het halve dorp al, dat gaat heel snel! Onze kinderen zijn ook helemaal gewend nu, het was de eerste paar weken even moeilijk voor ze omdat ze geen engels spraken, maar nu klinken ze als echte ozzies, en ze spreken nu onderling ook al liever engels dan nederlands....het wordt nog moeilijk om ze hun nederlands niet te laten verliezen.
We zijn erg druk geweest de laatste tijd, hebben jullie al gehoord van het Ocean Grove Summer Festival?  :dance:
Dat hebben wij georganiseerd hier in de winkelstraat van Ocean Grove. Het is volgende week, de 19e januari, als jullie langskomen zeg dan even hallo! Huib zit bij het podium, en Kat (zo noemen ze me hier, Katja was toch lastiger dan ik had verwacht...), ik ben overal maar Huib weet wel waar ik ben.
En Manfran, wonen jullie ook hier in de buurt? Het is hier geweldig, en de waterrestricties, ach, daar leer je heel snel mee omgaan hoor, je moet wel! Ik heb zelfs met restrictie 4 nog een groentetuin, en die krijgt genoeg water hoor, zo moeilijk is dat niet.

Ik hoop alle nederlandse mensen hier te leren kennen, groeten uit Ocean Grove,

Katja.
[/quote]

Wat een toeval! We hebben jullie een berichtje gestuurd!

Groeten Sander en Vanessa
 
Heeej leuk dat jullie beide in Oceans Grove wonen! We zijn er ook geweest. Leuke plek! lekker aan zee. Maar we zijn uiteindelijk, nu een week of 3, gesetteled in Bacchus Marsh. (tussen Geelong/ Melbourne/Ballarat) En sinds vrijdag hebben we dan eindelijk internet. Vandaar de late reactie. (Sorry Sander en Vanessa dat we zo weinig van ons hebben laten horen. )De kinderen zijn nu 3 dagen naar school geweest en dat ging boven verwachting goed! Hier zijn nu waterrestricties 3A. Maar inderdaad,  tis even uitvissen hoe t werkt en dan kan er best veel! Hebben jullie een leuk festival gehad?
Groetjes aan jullie allen.
Martin, Francine en kids.
 
Back
Top