Wie kan mij helpen!?

Covey

New Member
Hallo, wie kan mij helpen met het volgende....!
Wie heeft er ervaring mee/ is met het zelfde bezig...om een visa 475 in de staat Victoria of Tasmanie te krijgen, met een beroep op de SOL lijst en het verkrijgen van een job offer??? Momenteel kan je (zo hebben wij vernomen...)  in deze staten nu ook een visa 475 verkrijgen als je geen beroep  op de Skilled Regional Sponsored Skills in demand list hebt. Heeft iemand hier ook van gehoord? Of ervaringen mee? Graag hoor ik wat van jullie!

Groetjes Tanja.
 
Beste Tanja,


Je maakt inderdaad ook kans op sponsoring van de 'State Government' als je beroep niet op die lijst staat maar je wel een baanaanbod van een werkgever hebt.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Bedankt voor je reactie!
Denk je dat het een haalbare kaart is om een met een beroep op de Sol lijst en een job offer (moet natuurlijk een baan zijn die aansluit op je beroep van de Sol lijst) zo een visum aan te vragen? Heb je hier enige ervaring of verhalen over?!  Of wordt het een eindeloos verhaal met het zoeken van een baan....want zonder baan geen visum!

Groetjes Tanja.
 
Misschien antwoord ik voor mijn beurt, maar Rob is van M2A als iemand weet hoe het werkt met visa in Australie dan is hij je man.... :grin: :grin:
 
Beste Tanja,


Het moeilijkste in dit traject is inderdaad het vinden van een werkgever. Of je dan een visum kunt krijgen is nooit voor 100% zeker, maar de kans is wel heel groot.


Veel succes en vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Back
Top