wie kan ons helpen

swan

New Member
Hallo allemaal,
mijn naam is jan
de planning is dat ik samen met mijn gezin volgend jaar naar Australie
gaan vertrekken.(qld)
de vraag is alleen nog is het voor een jaar of permanent.
We zitten nog in twee strijd alle schepen achter ons verbranden of eerst een jaar proberen.
ik ben momenteel werkzaaam bij de klm, en kan een jaar onbetaald verlof krijgen.
dit heeft een voordeel, als het niet gaat ben verzekerd van en baan als ik terug kom, ook hen al iemand die een jaar in ons huis wil dus dat is ook gedekt.
ik loop nu tegen het volgende probleem aan.
ik kom niet in aan merking voor working holiday visa van wege leeftijd en dat ik kinderen heb.
wie heeft er een idee dat ik toch een jaar kan gaan en toch kan werken
zonder dat ik een baas hoef te vinden die mij sponsort.
alvast bedank
 
swan said:
Hallo allemaal,
mijn naam is jan
de planning is dat ik samen met mijn gezin volgend jaar naar Australie
gaan vertrekken.(qld)
de vraag is alleen nog is het voor een jaar of permanent.
We zitten nog in twee strijd alle schepen achter ons verbranden of eerst een jaar proberen.
ik ben momenteel werkzaaam bij de klm, en kan een jaar onbetaald verlof krijgen.
dit heeft een voordeel, als het niet gaat ben verzekerd van en baan als ik terug kom, ook hen al iemand die een jaar in ons huis wil dus dat is ook gedekt.
ik loop nu tegen het volgende probleem aan.
ik kom niet in aan merking voor working holiday visa van wege leeftijd en dat ik kinderen heb.
wie heeft er een idee dat ik toch een jaar kan gaan en toch kan werken
zonder dat ik een baas hoef te vinden die mij sponsort.
alvast bedank

Ik weet niet. Dat wordt lastige. Ik ga zeggen een jaar of meer probeer maar voor Permanent residence dan jij hebt alle tijd te beslissen naar Nederlandse terug komen.

Gr
Badri
 
Hoi Jan!

Welkom op het forum!

Nou, ik zou het gewoon eerst proberen! Don't burn your bridges!!

Ja, een visum wordt lastig...
Als je voor General Skilled in aanmerking komt zou ik daar z.s.m mee beginnen(kan een jaar duren)

Ik ga ervan uit dat je de hele www.immi.gov.au site hebt uitgepluist??

Succes!!

:D

Simone
 
Back
Top