Wie kan ons op weg helpen???

[quote author=Lela link=topic=8757.msg116570#msg116570 date=1208430369]
Overigens viel het mij op (en dat is hier beneden ook aangegeven) dat veel mensen het wel ok vinden als je naar een land gaat verhuizen waar je nog nooit geweest bent als je al een baan hebt... Die link heb ik nooit kunnen leggen, want ook met werk kun je het helemaal niks vinden... Dit merkten we keer op keer toen we nog in Nederland waren; Dat je gaat verhuizen naar een land waar je nog nooit bent geweest is al spannend, maar als je dan ook nog geen baan hebt... tssss gekkenwerk :). Moest daar zelf altijd hartelijk om lachen!
[/quote]

Wat ik bedoelde was dat wanneer je een baan aangeboden krijgt, je over het algemeen minder voor een visum moet doen dan wij die een Skilled Independant aanvragen inclusief het schrijven van een RPL. In zo'n geval is het vaak sneller beslissen en zal er geen 1,5 a 2 jaar tussen het besluit en vertrek zitten. Dan heb je niet de tijd om een paar maanden het land te gaan verkennen en dan zeg ik: grijp je kans en vertrek. Wanneer je wel de tijd hebt, zou ik dat zeker anders doen, maar dat is mijn persoonlijke mening. Dan moet je de tijd toch al nemen.
Wij gaan ook zonder baan en zullen de eerste maanden ook geen baan hebben, een heerlijk idee.

[quote author=Lela link=topic=8757.msg116592#msg116592 date=1208438849]
Ok fair enough  :up:. Ik had je even verkeerd begrepen!

Groetjes,
Lela
[/quote]

Geen probleem als jij er anders over de nkt hoor, ieder zijn mening  :wink:

Back