Wie mogen we bezoeken in Perth?

brumby

Active Member
Hey, wij zullen bijna de hele maand juli in Perth en omgeving vertoeven. Wie wil eens afspreken om ons wat over het leven in Perth te vertellen (met het zicht op emigratie)? Het zou helemaal geweldig zijn moesten jullie kinderen hebben die onze kinderen wat over school enz zouden kunnen vertellen. Onze kinderen zijn 17 en 8 jaar oud. Alvast bedankt!
 
Hoi Brumby lijkt me leuk eens kennis te maken, zit hier nu 4 1/2 jaar, ben wel vanaf 13 juli met vakantie.

zie maar ik hoor het wel.
cheers Bennie
 
Hey Bennie, dat zou geweldig zijn! We kunnen zeker voor 13 juli afspreken, we zijn er vanaf 1 juli. Waar in Perth wonen jullie ergens?
:)
 
Hi Brumby ik woon in Maddington dat is zo'n 23 km van Perth maar laat maar weten waar jullie op dat moment zitten vind niet erg om te rijden??
En het is gewwon mij alleen :)
Uiteraard in een weekend, of als jullie tot hier willen komen maakt het me niet uit.

cheers
 
Dat is goed! Tegen dan kan je misschien je tel nr geven, zodat we contact met je kunnen opnemen als we in Perth zijn. We hebben niets gepland, dus kunnen overal zitten :)
 
Wij wonen in een van de noordelijke suburbs van Perth en hebben twee dochters van 10 en 7 jaar.
Ook wij gaan eind juli een weekje op vakantie.
 
Hey, geen probleem hoor! We spreken dan ergens de eerste weken van juli af als dat ok is voor jullie. In het weekend? Onze dochter is 8 jaar, dus dat komt goed uit. Misschien ook tel nrs uitwisselen? Alvast bedankt! :)
 
Hey Brumby, je mag ook wel bij ons langskomen. Alleen wik hebben geen kinderen. We zijn nog wat jonger (25 en 39). We wonen hier ook nog niet zo lang, dus hebben niet heel veel tips :) p.s. waarom kom je in de winter?? ;)

Edit: wij wonen ook in noordelijke regionen van Perth.
 
Hey, leuk! Misschien moeten we met zen allen afspreken :) We komen in de winter omdat het dan hier zomervakantie is. Dan hebben de kinderen 2 maanden vakantie en in jullie zomer hebben ze hier (kerstvakantie) maar 2 weken. Ik kan ook heel moeilijk verlof nemen in die periode. Wel spijtig, want we zouden ook graag de zomers bij jullie eens leren kennen. Nu kunnen we zeker niet klagen. Ik denk dat we 2 jaar geleden veel beter weer gehad hebben in Australie (winter) dan hier in de zomer in Belgie. Alleen om te zwemmen was het iets te koud. Bij jullie zit de emigratie nog fris in het geheugen, daarover kunnen we ook altijd tips gebruiken! Alvast bedankt!
 
Veel plezier! Woon wat verder van Perth, in Australind, net iets ten noorden van Bunbury. Langs komen mag best, maar kan weinig vertellen over het leven in Perth. Veel te druk daar voor mij!
 
Hey Jo, bedankt. Wij zouden ook niet in het centrum gaan wonen (te duur!), maar ergens in de buitenwijken.
 
Hallo iedereen, almost ready for takeoff! Wie wil afspreken kan best zijn gsmnr even doorsturen via pb zodat we eens down under contact met jullie kunnen opnemen. Best ook een adres of regio vermelden, zodat we onze planning hierop kunnen afstemmen. Graag ook even vermelden of het voor jullie beter uitkomt in het weekend of in de week. Ben benieuwd! Alvast bedankt and see you later?! :)
 
Hallo iedereen, almost ready for takeoff! Wie wil afspreken kan best zijn gsmnr even doorsturen via pb zodat we eens down under contact met jullie kunnen opnemen. Best ook een adres of regio vermelden, zodat we onze planning hierop kunnen afstemmen. Graag ook even vermelden of het voor jullie beter uitkomt in het weekend of in de week. Ben benieuwd! Alvast bedankt and see you later?! :)

Ik ben half sept tot half okt in Perth. Dus misschien tot dan!
 
Back
Top