Wie mogen we bezoeken in Perth?

Waarschijnlijk nog deze week, dan op naar Alice Springs en terug eindigen in Perth eind juli. Als alles volgens plan gaat natuurlijk.
 
Waarschijnlijk nog deze week, dan op naar Alice Springs en terug eindigen in Perth eind juli. Als alles volgens plan gaat natuurlijk.

Nou ik ben vanaf maandag weer in Perth, en eind juli ook. Stuur maar even PM als je keer wat af wilt spreken. Kunnen we nr's uitwisselen.
 
Ik kan niet geloven dat ik deze thread gemist heb!! Ik schuif de schuld op de heerlijke levensstijl :p Ik ben vrij deze zondag voor wie wil (Gwen of/en Brumby)
 
Ik kan niet geloven dat ik deze thread gemist heb!! Ik schuif de schuld op de heerlijke levensstijl :p Ik ben vrij deze zondag voor wie wil (Gwen of/en Brumby)

Ik heb deze zondag al plannen. Ga kijken naar de 3 Zeilschepen die in Fremantle aankomen :)
 
Hey Bart, ik bespeur een Anglicisme in je laatste zin :) (going for lunch)

Lachen om te zien dat je na 3 jaar daar echt al Engels gaat vertalen naar Nederlands ipv andersom. Goed teken! :up:
 
Hey Bart, ik bespeur een Anglicisme in je laatste zin :) (going for lunch)

Lachen om te zien dat je na 3 jaar daar echt al Engels gaat vertalen naar Nederlands ipv andersom. Goed teken! :up:
Is dat zo? Ik zat er meer mee dat de zin er een beetje krom uitkomt.
Wie moeten niet naar de lunch van een collega, mijn collega zei dat we lunch naar LC moeten :D

Bart
 
Aha, ja in dat geval is het een beetje een zin met mislukte U-turn erin :up:
Toevallig kwam het over als een Aglicisme. Whatever you do: Have fun!
 
LC Next Door vind ik zelf nog 10x leuker!!
Yep, zijn we dus geweest, de gewone was afgeladen vol.
Bij "Next Door" waren we de eersten op het "terras" en toen we weggingen zat het helemaal vol.
Heeft een beetje een lounge/strandtent vibe.:up:
Jammer dat we jullie daar nog niet weer even tegen gekomen zijn :(

Bart
 
Yep, zijn we dus geweest, de gewone was afgeladen vol.
Bij "Next Door" waren we de eersten op het "terras" en toen we weggingen zat het helemaal vol.
Heeft een beetje een lounge/strandtent vibe.:up:
Jammer dat we jullie daar nog niet weer even tegen gekomen zijn :(

Bart

Inderdaad! Toen wij aankwamen zat het ook goed vol. Terras helaas al helemaal volgepakt.
 
Back
Top