Wie o wie kan ons helpen

michael090

New Member
Hallo Mensen

Wij willen om zoveel mogelijk hulp vragen !
Voordat ik jullie onze vragen ga stellen laat ik eerst even weten wat ons plan is
Twee van onze beste vrienden Larbi en Dion, mijn vriendin Lysanne en ik - Michael- hebben besloten om ons koude kikkerlandje te verlaten voor minimaal 1 jaar om een wereldreis te maken. Ons avontuur begint op 3 februari 2015, vanaf Schiphol vertrekken wij naar Australië. Daar zullen wij op 4 februari landen in Melborne. Eenmaal in Australië willen wij zo spoedig mogelijk aan het werk, dit voor een periode van 4 tot 6 maanden.
Na deze periode van hard werken en veel ervaring opdoen, willen wij een aantal maanden echt gaan backpacken in Australië en vandaar door naar New Zealand en vervolgens naar Azië.

Kunnen jullie onze hulpvraag al raden ??? Haha.

Zoals dus aangegeven willen wij in Australië zo spoedig mogelijk aan het werk en willen daarom jullie hulp inschakelen om op deze manier zo veel mogelijk informatie te verzamelen en wie weet heeft iemand van jullie wel connecties met werkgevers in Australië die ons van werk kunnen voorzien.
Mochten er mensen reageren die zelf in Australië wonen, lijkt het ons erg leuk om eventueel kennis te maken en een "bakkie" te doen mits het niet al te ver van onze verblijfplaats is. Ha.

Over ons:
1. We zijn bereid om elk werk te gaan doen wat ons wordt aangeboden.
2. Het maakt ons niet uit of dat in de stad is of in de outback.
3. We zouden graag met ons vieren op één plek willen werken, of in ieder geval dicht bij elkaar.
4. De tijd dat we willen werken in Australie is zeker vier maanden of langer.
5. Het liefst willen we werk waar we per uur betaald worden en wekelijks ons loon ontvangen.
6. Larbi en ik hebben allebei ons rijbewijs.
7. We landen in Melbourne maar zijn bereid een binnenlandse vlucht te boeken naar een plek waar werk voor ons is.

Wij hopen dat er mensen zullen zijn die deze oproep lezen en connecties hebben met werkgevers waarvoor wij eventueel zouden kunnen werken. Bent u zelf werkgever en heeft u voor ons een werkplek, hopen wij dat u wilt reageren, want bent u op zoek naar leuk en gemotiveerd personeel, stuur ons dan met een gerust hart een bericht

Ook zouden we graag willen weten, in welke gebieden je het meeste werk kunt vinden.
De periode waarin wij werk zoeken is dus van begin februari tot juni/juli 2015.

Wij zouden het geweldig vinden om meer informatie te ontvangen over Australië etc., maar bovenal werk te vinden via deze weg.
Het allermooiste voor ons zou natuurlijk zijn dat wij voordat wij vertrekken al contact kunnen leggen met werkgevers, die ons van een werkplek kunnen voorzien waar wij direct aan de slag kunnen.

DUS........................KOM MAAR OP......................WE ARE READY.......................SEE YOU!!!

Alvast onze dank voor allen die gaan reageren.
Larbi, Dion, Lysanne en Michael
 
Wat een leuk verhaal. Gezellig klinkt het ook.
Mijn advies is zo snel als jullie hier zijn, cv in de hand en de stad in. Gumtree (marktplaats) heeft ook veel baantjes voor backpackers en er zijn wat andere sites op internet te vinden voor baantjes.
Ook kun je vaak in hostels baantjes vinden op het prikbord en via via.
Bovendien werkt het hier nog steeds bijzonder goed om persoonlijk contact te leggen. Dus bedrijven langs te gaan en binnen stappen. Mensen ouderwets aanspreken dus.
ALs je bereid bent om alles aan te pakken en hard te werken, dan weet ik zeker dat het goed gaat komen! Succes!
 
Back
Top