Wie wonen er in Perth & omgeving

Henk J

New Member
Hoi allemaal!

Ik ben hopelijk straks student in Perth en vroeg me af wat er allemaal aan NL'ers woont. Zijn het allemaal opoetjes en gezinnetjes of ook nog wat jonger.

Zelf ben ik 24. En als alles goed gaat, waarbij ik trouwens ontzettend veel geluk en schietgebedjes bij nodig heb, dan studeer ik vanaf juli aan de Edith Cowan University en doe ik een Master of Profesional communication. Dit als vervolg op mijn opleiding journalistiek.

Ik heb al eerder een jaar gebackpacked in Australie en bleef een paar dagen in Perth. Aardige rustige  (tamme) stad lijkt mij.  Maar ja, misschien keek ik net in de verkeerde hoek.

Ik hoop van jullie te horen. Vooral als er anderen van rond mijn leeftijd zijn.

Groet,

Henk J
 
Wij willen juist naar Perth voor de rust, dus let op, geen gebrommer :tent: :fishing: :beach: :fishing2:

Groetjes

Ps. Ik HOOP om in Augustus mijn visum te krijgen en dan komen wij er aan!! :dancing:
 
Tja Perth is supper voor elk wat wils, ik woon hier nu al weer een jaar en het bevalt me zeer goed ondanks het 's nachts wel erg koud is, maar ja een dag temperatuur van 24 op het moment is niet echt verkeerd.

cheers Jan Martijn
 
Hai!

Studeren aan de ECU, he?
Ik werk bij ECU!!! Mount Lawley campus.
Ben je al klaar, of moet je nog een semester?

Catcha, Inacar
 
Hey Inacar,

Ik moet nog beginnen. 20 juli is geloof ik de intro week.

Op Mt. Lawley, dus ik zal je vast wel tegenkomen.... als ik een visum krijg...

jij kan me vast wel vertellen wat de verschillen zijn tussen NL en OZ studentenleven. Ook heb ik gehoord dat half azie in perth komt.Klopt dat?

Gr.

Henk J

PS: trouwens wat voor werk doe je? Ga je me les geven? Kan ik alvast ff wat puntjes scoren :-D
 
Hey Henk J,

Ah, nog geen visum he? Jeetje, das wel spannend zo vlak voordat het allemaal begint.