Wij willen eerder gaan. Kan dat?

loecky

XPdite Sponsor
Hallo allemaal,

Het ziet er misschien naar uit dat we ons huis eind dit jaar verkocht hebben  :lol: :lol:  :dance:.
Wij willen dan eigenlijk direct al naar Ozzie komen maar ons visum (Employer Nomination Scheme, subclass 121, permanent visum) zal pas ergens rond februari/maart 2009 afgegeven gaan worden.

Welke mogelijkheden hebben we?
En ik wil wel graag al beginnen met werken, er moet immers ook brood op de plank komen.

Cheers,
Loek
 
Hoi,

Ik hoop voor je dat je huis inderdaad snel verkocht zal zijn :smile:! Wij hebben mazzel gehad dat het binnen zes weken
verkocht was en dat was rond vorig jaar kerst. Er z'n er zat op het forum die nog met hun huis in hun mik zitten en wel al
visum hebben, wij alleen nog niet :|.
Heb je je visum al ingediend dan? Omdat je zegt dat die in het voorjaar afgegeven zal worden! Wij wachten al tien mnd. en wachten rustig verder af. Het duurt nog wel even voordat het afgegeven gaat worden bij ons, laatst te horen gekregen dat het nog een mnd of drie gaat duren. Dus maak je borst maar nat.
Je kan altijd eerder vertrekken naar OZ, alleen werken zal een probleem geven daar heb je toch echt een visum voor nodig.
Op een toeristenvisum mag je niet werken.
Nou ik wens je veel succes met de voorbereidingen.
Gr. Ingrid
 
Inderdaad kan je eerder vertrekken op een toeristenvisum, werken mag dan zeker niet! Ook ik ben al in australie in afwachting van mijn visum. Zorg er wel voor dat je toeristenvisum af wordt gegeven voor je PR anders komt deze te vervallen!

Chantal
 
@ Chantal: moet je om je PR te activeren niet opnieuw het land binnen komen?
En welk visum heb je aangevraagd?

@ Ingriddh; Welk visum heb jij aangevraagd, duurt wel erg lang dan. :shock:

groeten Jacky
 
[quote author=loecky link=topic=9238.msg125041#msg125041 date=1220991993]
@ Chantal: moet je om je PR te activeren niet opnieuw het land binnen komen?
En welk visum heb je aangevraagd?[/quote]

Dit moet inderdaad, wacht dan ook met smart op het mailtje met het verzoek of ik Australie wil verlaten  :grin: en NZ is nou ook niet zo'n erge straf.
Ik heb een Ve176 (STNI VIC) aangevraagd op 9 december. Status nog steeds required en ik kan ooknog steeds documenten aan mijn aanvraag hangen. Niet dat ik dit wil want ze hebben alles al maanden.....

Groetjes Chantal
 
Back
Top