wijken brisbane in/rond nathan

heemskerk

XPdite Sponsor
Wij gaan over een paar weken naar Australie op "vakantie". Daar willen we rondkijken in de buitenwijken ten zuiden van Brisbane. mijn uni zit in nathan, dus alles wat daar in de buurt zit. moet niet al te duur zijn, hondvriendelijk (uitlaatplaatsen). willen de brissies die daar in de omgeving zitten en daar meer kijk op hebben ons tips geven?

pascale
 
Ehm even denken... Heb je al op www.ourbrisbane.com gekeken? En op www.realestate.com.au? Dat zijn allebei goede sites om te beginnen. Op de eerste kun je ook kaarten van Brisbane zien. Misschien krijg je dan een ideetje welke suburbs er omheen zitten. Ik weet het even niet uit mijn hoofd. Veel succes :up:
 
Of anders
www.brisbane-australia.com/

Of voor mappen
www.embassyworld.com/maps/Maps_Of_Australia.html
of
www.auinfo.com/
of
http://www.exploroz.com/Splash.asp

Rene
 
ourbrisbane heb ik gezien, maar ik heb geen idee over wat "goede"buurten zijn ten zuiden van Brisbane, dus zeggen de suburbs op real estates ook nog niet veel. Tijdens onze vakantie hebben we maar een week om te kijken, dus is het wel zo fijn om gerichter te kijken.

pascale
 
Hoi Heemskerk,ik heb opgemerkt (wij zijn ook op zoek rond Brisbane),dat te zuiden de prijzen de hoogte in vliegen .Je zit dan op weg naar de Sunshine Coast.Maar je weet nooit .
Groeten Katja
 
Op die manier! Nou in dat geval het volgende:

Over sommige wijken wordt wel eens minder positief gesproken. Maar dat is heel erg persoonlijk. Waar ik mij prettig voel, daar voelt een ander zich niet prettig en andersom :D. Je kunt wel rekening houden met aan welke kant van de rivier je gaat wonen, d.w.z. dat je aan dezelfde kant gaat wonen als waar je werkt. Anders sta je op de brug vast of moet je elke dag met de boot (ook niet altijd erg ;)).

Happy hunting! :D
 
dat te zuiden de prijzen de hoogte in vliegen .Je zit dan op weg naar de Sunshine Coast.Maar je weet nooit .
nee, je gaat dan richting de Gold Coast. De Sunshine Coast begint namelijk ten noorden van Brisbane :up:

Misschien kun je een beetje richting Holland Park kijken of Mt. Gravatt of Rochedale?

Groetjes
Syl
 
Hoi Heemskerk !

Ik heb in Nathan, vlakbij de uni dus, gewoond. Het is afhankelijk van waar in Nathan of omgeving je gaat wonen. Ik heb nooit last van burenoverlast gehad maar had wel behoorlijk van mijn mede huisgenoten (shared accomodation) dus dat was voor mij de reden om er weg te gaan ! Salisbury zou ik zelf niet kiezen en in Annerley waar ik nu woon hangt het heel erg vanaf waar je zit. Annerley staat ook als 'slechte' wijk bekend.. overigens heb ik daar  (nog)helemaal geen last van ! Greenslopes of Holland Park (west) misschien ? Of in Nathan zelf ?

suc6 !

Ingrid  :cool:
 
Back
Top